Vraag

e-sim overzetten van iPhone naar nieuwe iPhone

  • 16 januari 2021
  • 5 reacties
  • 133 keer bekeken

Ik wil mijn e-sim overzetten van iPhone 11 naar iPhone 12. Ik heb een KPN kleinzakelijk abo. Alle instructies (van o.a. apple) tot nu toe die ik heb gelezen en geprobeerd werken niet.

Ik krijg steeds de melding op de nieuwe iPhone dat ‘het overzetten niet wordt ondersteund’.

De KPN app biedt hier ook geen oplossing voor. Wat moet ik doen?


5 reacties

Waarom reageert hier niet iemand van KPN? 2 dagen geleden plaatste ik dit abusievelijk bij het consumentenforum en binnen no-time bericht van een moderator dat ik naar zakelijk moest.

Nu zit ik dus met een niet werkende telefoon. Heb gisteren gebeld naar 0800 en instructies gevolgd. Nu doet mijn oude telefoon het niet meer en de sim, die ik nog had, die ik in de nieuwe telefoon moest plaatsen maakt geen verbinding met het netwerk. De KPN app gooit me er iedere keer uit als ik de sim wil activeren. Dus sms-jes die mij helpen ter identificatie van zaken in deze komen ook niet aan.

Wat nu? Ik heb alvast maar een nieuwe sim besteld….maar zakelijk minimaal 2 dagen zonder telefoon...kom op KPN!!

Reputatie 5
Badge +10

Hi @LBOW , welkom op het zakelijk KPN forum. In het weekend is webcare zakelijk niet aanwezig, vandaar dat ik je bericht vandaag weer kan beantwoorden.

Als ik het goed begrijp lukt het vooralsnog niet om je e-sim over te zetten van iPhone 11 naar iPhone 12. Je geeft aan inmiddels ook contact te hebben gehad met ons telefonische helpdesk maar dat het probleem daarna niet was opgelost. Wil je mij een privé bericht sturen met jouw mobiel telefoonnummer, naam contractant en ter verificatie de laatste 4 cijfers van je IBAN rekeningnummer? Dan kijk ik graag met je mee hoe we dit kunnen oplossen.

Beste Rashid, ik heb geen idee hoe ik jou een prive bericht moet sturen..

=

Reputatie 5
Badge +10

Hi @LBOW,

via deze link kun je mij een privé bericht sturen.

Reageer