Ik zie zojuist dat het primaire Esim nummer ineens niet meer op het toestel van mijn vrouw staat. Hoe is dit te activeren als je in Thailand zit ? Vraag is overigens ook hoe dit zomaar kan verdwijnen ?
Goedemorgen
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Wat vreemd dat de betreffende E-sim niet meer op het toestel staat. Dat mag natuurlijk niet zomaar gebeuren. Ik zoek graag uit hoe dit zit en hoe we dit op kunnen lossen. Wil je het klantnummer van dit abonnement in het forumprofiel invullen? En zijn er onlangs wijzigingen in het toestel gedaan? Is het toestel bijvoorbeeld terug gezet naar de fabrieksinstellingen?
Klantnummer toegevoegd. Nee er zit vanaf de installatie al een buitenlandse simcard en een NL esim in. Ik heb vandaag de telefoon wel een keer uit en weer aan gezet om te kijken of de esim terug zou komen. De sim heeft wel al die tijd uit gestaan
Gr
Beste Rick , op dezelfde onverklaarbare wijze zoals de esim verdwenen is, is hij nu toen ik net in de telefoon keek ook weer terug. Probleem opgelost maar blijft raar. Zal als het weer gebeurd schermafdruk maken, wellicht heb je er iets aan voor de toekomst
Goedemiddag,
Goed om te lezen dat het probleem opgelost is!
Inderdaad wel heel bijzonder hoe dit zomaar gebeurd, maar voor nu prima. Jullie hebben in de tussentijd ook zelf niets gedaan, toch? Het was ineens weer terug?
Mocht het inderdaad weer gebeuren is het handig als we een screenshot hebben.
Fijne dag verder!
Beste Rick , ik heb het vermoeden dat dit komt omdat mijn vrouw de primaire lijn al enkele weken uit had staan. Ik heb die gewoon aktief gelaten. Nu zij deze ook steeds aktief heeft lijkt er niets aan de hand. Gr
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.