Factuur/kopie bon

  • 7 August 2017
  • 1 reactie
  • 84 keer bekeken

Hallo,

Ik had al een vraag gesteld maar waar die is gebleven is mij een raadsel.. Lekker makkelijk dit ook allemaal.. maar goed.

Ik heb eind april een nieuwe abbo en een nieuwe tellie genomen. Voor mijn tellie moest ik een bijbetaling doen (dat ik in de winkel heb gepint), maar op mijn factuur is dit dubbel afgeschreven..

Ik ben nu al drie keer teruggegaan naar de winkel en zij zouden dit verwerken maar ik ben nu al maanden verder en het bedrag is nog steeds niet teruggestort. Zojuist heb ik de klantenservice gebelt en vertelde mij dat ik een bericht hier moest plaatsen met daarbij een kopie van mijn bon.

P.s. In de winkel hadden zij het over een compensatie voor het lange wachten.

Ik hoor graag van jullie,

Met vriendelijk groet,

Marec van den Assem

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11
Hallo Marec, welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Mijn excuses voor het ongemak. De klantenservice had u gewoon moeten helpen met deze vraag, sorry voor het doorverwijzen. De kopie van de bon heb ik opgeslagen en uit uw topic verwijderd, gezien bijvoorbeeld het 06 nummer erin staat.

U bent per ongeluk op het zakelijke forum terecht gekomen. Uw vraag staat hier op het consumenten forum. Gezien het om een particulier abonnement gaat, wil ik mijn collega's daar vragen om u verder te helpen. Het is wat drukker op het forum dan gewoonlijk, ik verwacht dat u zo snel mogelijk een reactie ontvangt maar het kan iets langer duren dan gebruikelijk.

Als u vragen hebt, doe ik uiteraard mijn best om die te beantwoorden. 🙂

Reageer