Beantwoord

Factuur mobiel

  • 22 november 2018
  • 3 reacties
  • 57 keer bekeken

Ik heb een KPN zorgeloos standaard abonnement. Ik begreep dat ik zonder extra kosten onbeperkt kan bellen binnen de EU. Echter op de factuur zie ik dat er wel kosten worden doorberekend. (aantal minuten wordt er vermeld en het te betalen bedrag).
MIjn vraag is, kan ik nu wel of niet kosteloos bellen naar het buitenland met dit abonnement? Ik heb dit abonnement sinds 28.05.2016 en ik heb 25.10.2019 een nieuwe overeenkomst gesloten.
icon

Beste antwoord door Rashid 22 november 2018, 17:02

Graag gedaan @KarenE. Ik ben voor u op onderzoek gegaan en van wat ik heb begrepen zijn de kosten gemaakt voordat uw abonnement was verlengd.

De kosten voor het bellen naar het buitenland zijn gemaakt voor 25 oktober. Met uw huidige abonnement gebruikt u uw abonnementen in de EU net zoals dat u in Nederland gewend bent.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Graag gedaan @KarenE. Ik ben voor u op onderzoek gegaan en van wat ik heb begrepen zijn de kosten gemaakt voordat uw abonnement was verlengd.

De kosten voor het bellen naar het buitenland zijn gemaakt voor 25 oktober. Met uw huidige abonnement gebruikt u uw abonnementen in de EU net zoals dat u in Nederland gewend bent.
Beste Rashid,

Dank voor uw snelle reactie. Ik bel uitsluitend naar EU-landen ( en met name veel naar Spanje) en naar Noorwegen en Zwitserland.
Reputatie 5
Badge +5
Hi @KarenE,

Welkom op het zakelijk forum van KPN!

Wat leuk om te lezen dat u onlangs uw abonnement hebt verlengd! Wilt u mij vertellen naar welke landen u hebt gebeld? Dan kan ik het voor u uitzoeken.

Reageer