Wij ontvingen de factuur voor zakelijk mobiele telefonie ( waarop 4 nummers ). Daarbij valt het mij op dat de abonnementen aanzienlijk verhoogd zijn. Ook de "opzet" is anders. Vorige maand nog werd bij de telefoonnummers een abo met een bedrag
incl. korting vermeld. Nu een abo ( wat bijna 10 euro duurder is...), en "5 euro mobiel korting" en "korting zolang je abo loopt" ook 5 euro. ( per saldo 10 euro dus zou (bijna) niets moeten uitmaken. Gesprekskosten zijn hetzelfde ( 0,00 ) en toch is het totaalbedrag bijna 5 euro duurder dan vorige maand. Per telefoonnummer natuurlijk peanuts, dus waar praat ik over, maar toch stoort het me.
De factuur ontving ik per mail, waarin werd uitgelegd dat er e.e.a. is veranderd in het factuursysteem en dat dit gevolgen heeft voor de factuur van mei. In deze maand zouden er twee facturen gestuurd worden. Ik heb er nu nog maar 1 ontvangen, maar lees op "Mijn KPN" :
"U ontvangt deze maand éénmalig twee facturen, omdat KPN overgaat op een nieuw factuursysteem. Dit heeft
geen gevolgen voor uw abonnementskosten".
Graag dus een verklaring voor de hogere kosten ( of het moet zijn dat de tweede factuur die nog komt een creditfactuur is....???)