Beantwoord

Factuur mobiel

  • 29 oktober 2015
  • 4 reacties
  • 551 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Wij hebben een mobiel abonnement. Hiervan krijg ik de facturen via email. Nu is er een bedrag afgeschreven naar KPN Mobiel waarvan ik geen email ontvangen heb. Bij inloggen op "mijn KPN" mobiel bellen en mobiel internet krijg ik al de hele avond de melding 

Het ophalen van de gegevens is (tijdelijk) niet mogelijk. Excuses voor het ongemak

Is het mogelijk dat u mij een kopie van die factuur doormailt ? Afgeschreven met factuurkenmerk 358****.220
icon

Beste antwoord door Tim 30 oktober 2015, 10:05

Hallo Hanneke,



De factuur is verstuurd naar uw e-mailadres. Kunt u laten weten of u deze in goede orde heeft ontvangen? Betreft het tevens de juiste factuur?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Hallo Hanneke,

De factuur is verstuurd naar uw e-mailadres. Kunt u laten weten of u deze in goede orde heeft ontvangen? Betreft het tevens de juiste factuur?
Reputatie 1
Badge
Beste Tim,

Bedankt voor de snelle hulp. De kopie heb ik in goede orde ontvangen en is idd de goede factuur.

Inmiddels kon ik ook weer inloggen in "mijn KPN" en zag tot mijn verbazing dat ingesteld stond dat wij de factuur niet per e-mail wilden ontvangen. Heel raar want voorheen was dit wel zo en ik heb nu ook geen papieren factuur ontvangen. Heb het nu weer aangepast en hoop dat het de volgende keer weer goed gaat.
Reputatie 7
Badge +11
Dag Hanneke,

Fijn dat wellicht de oorzaak in het probleem gevonden lijkt, hopelijk ontvang je de volgende facturen wel weer!

Heel erg bedankt voor je terugkoppeling :D
Ik kreeg de facturen reeds digitaal sinds 3/2016. mijn klantnummer is 180796501

Reageer