Vraag

Factuur mobiel

  • 25 January 2016
  • 1 reactie
  • 252 keer bekeken

Beste,

Ben in oktober j.l. overgestapt van Simyo naar een zakelijk abbonement bij KPN. Ik heb hierbij gekozen om de Iphone 6s erbij te nemen tegen een bijbetaling van 350,- euro. Bij de levering van de telefoon heb ik een factuur ontvangen, hierbij ontbrak de BTW behorende bij het bedraf van 350,- euro. 

Ik heb al meerdere malen contact gehad met verschilende "service" afdelingen van KPN, en telkens kreeg ik het antwoord dat het niet mogelijk is om een factuur te genereren waar wel het correcte BTW bedrag op staat. Dit vind ik een vreemde gang van zaken door mkb'ers te misleiden met zogenaamde zakelijke contracten en vervolgens facturen leveren voor aanzienlijke bedragen zonder een BTW bedrag.

Graag wil ik dat dit word opgelost...

1 reactie

Beste , 

Hartelijk welkom op het forum van KPN en ook hartelijk welkom als klant! Erg vervelend dat u telefonisch niet geholpen bent. Ontbreekt het btw bedrag op uw factuur of staat hier het onjuiste bedrag? Ik begrijp dat u belastingtechnisch een factuur met (de juiste) btw specificatie nodig heeft. Heeft u een factuur ontvangen zonder btw specificatie? Dan kunt u een sms sturen met BTW AAN naar 7171. Meer informatie hierover vindt u op deze pagina. Bent u hiermee geholpen of kan ik nog iets voor u doen?

Met hartelijke groet, 

Cindy 

Reageer