Vraag

Geen 0 of 31 bij inkomende oproepen wel +

  • 31 maart 2020
  • 4 reacties
  • 57 keer bekeken

Mijn telefoon geeft geen 31 of 0 aan bij inkomende oproepen wel een +, overal gezocht kan niet vinden waar het in zit.

Kan het in een instelling bij KPN zitten want heb de SIM kaart overgezet in ander telefoon en toen was het probleem daar ook en SIM terug omgewisseld en probleem was weer weg.

 

Krijg dus mobiel bv +612345678 te zien en bij vast +101234567 op alleinkomende oproepen geen 0 of 31

Probleem is dat ik dus niemand rechtstreeks terug kan bellen


4 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Goedendag @Toconi, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Ik ga graag voor u op onderzoek wat er precies aan de hand is. Kunt u voor mij in uw forumprofiel het betreffende 06 nummer en uw klantnummer invullen. Wanneer u dit gedaan heeft kunt u dat mij hier laten weten, dan ga ik direct verder voor u aan de slag.

Hoi Mattew,

 

Telefoonnr ingevuld klantnummer heb ik niet zakelijke telefoon

 

grt Tonny

 

Hi Matthew,

Inmiddels telefoon gereset en opnieuw geïnstalleerd, geen apps geïnstalleerd alleen telefoon met kale telefoonfuncties.

Bij inkomende gesprekken zelfde probleem telefoon zet een + maar geen landnr

SIM van mijn zoon erin gedaan en telefoon geeft juiste nummer weer.

Voor mij duidelijk dat het in de instellingen bij KPN of in de SIM moet zitten

 

Mvg Tonny

Reputatie 2
Badge +2

Goedemorgen @Toconi ,

 

Excuses voor mijn late reactie, door omstandigheden heb ik uw berichten niet eerder gezien.
Ik heb wel voor u nagevraagd wat de huidige instellingen van het netwerk zijn en of de oorzaak van het probleem hierin te achterhalen zijn, maar dit heeft voor nu nog geen resultaat opgeleverd.

 

Verder zie ik dat het abonnement inderdaad op het KPN EEN Netwerk geleverd wordt, echter konden mijn collega en ik niet direct het juiste abonnement terugvinden. Kan het kloppen dat het abonnement via een Businesspartner is afgesloten? Mocht dit het geval zijn kunnen wij intern de overige gegevens niet achterhalen maar zal de storingsmelding via de betreffende Businesspartner moeten verlopen en kan het vanuit daar grondig nagekeken worden.

 

Mocht het abonnement wel direct bij KPN afgesloten zijn, dan ontvang ik graag alsnog het klantnummer om de juiste gegevens te kunnen opvragen.

Reageer