Vraag

geen aankondiging van facturen

  • 26 September 2018
  • 1 reactie
  • 98 keer bekeken

ik kan NIETS koppelen en ik krijg ook geen aankondigingen van facturen = tijd om te wisselen van provider ; ik ben al klant sinds 1966 (vaste lijn ) en mobiel sinds - schrik niet !! - 1983 !!
Wat gaat er nu toch mis bij KPN ???????

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Goedemorgen Ellard,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Als ik goed begrijp heeft u geprobeerd om uw mobiele abonnement aan MijnKPN te koppelen, toch?
En daarnaast ontvangt u geen facturen? Begrijp ik u zo goed?

Natuurlijk help ik u graag verder om orde op zaken te stellen. Aan de hand van uw mailadres heb ik uw abonnement gevonden. U heeft op dit moment 2 Zakelijk Mobiel abonnementen. Deze abonnementen kunt u koppelen aan MijnKPN Zakelijk.

Als u dringend een kopie factuur o.i.d. nodig heeft kan ik dit natuurlijk ook voor u regelen. Tot slot valt het mij op dat u nog gebruik maakt van oudere abonnementsvormen. Dat is op zich prima natuurlijk, maar wellicht zijn er inmiddels ook betere opties voor u.

Reageer