ik kan NIETS koppelen en ik krijg ook geen aankondigingen van facturen = tijd om te wisselen van provider ; ik ben al klant sinds 1966 (vaste lijn ) en mobiel sinds - schrik niet !! - 1983 !!
Wat gaat er nu toch mis bij KPN ???????
Goedemorgen Ellard,
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Als ik goed begrijp heeft u geprobeerd om uw mobiele abonnement aan MijnKPN te koppelen, toch?
En daarnaast ontvangt u geen facturen? Begrijp ik u zo goed?
Natuurlijk help ik u graag verder om orde op zaken te stellen. Aan de hand van uw mailadres heb ik uw abonnement gevonden. U heeft op dit moment 2 Zakelijk Mobiel abonnementen. Deze abonnementen kunt u koppelen aan MijnKPN Zakelijk.
Als u dringend een kopie factuur o.i.d. nodig heeft kan ik dit natuurlijk ook voor u regelen. Tot slot valt het mij op dat u nog gebruik maakt van oudere abonnementsvormen. Dat is op zich prima natuurlijk, maar wellicht zijn er inmiddels ook betere opties voor u.
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Als ik goed begrijp heeft u geprobeerd om uw mobiele abonnement aan MijnKPN te koppelen, toch?
En daarnaast ontvangt u geen facturen? Begrijp ik u zo goed?
Natuurlijk help ik u graag verder om orde op zaken te stellen. Aan de hand van uw mailadres heb ik uw abonnement gevonden. U heeft op dit moment 2 Zakelijk Mobiel abonnementen. Deze abonnementen kunt u koppelen aan MijnKPN Zakelijk.
Als u dringend een kopie factuur o.i.d. nodig heeft kan ik dit natuurlijk ook voor u regelen. Tot slot valt het mij op dat u nog gebruik maakt van oudere abonnementsvormen. Dat is op zich prima natuurlijk, maar wellicht zijn er inmiddels ook betere opties voor u.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.