Hey guys,
heb een vraag van mijn vader, hij zat eerst bij Telfort en ze staat als vaste gast al jaren op een camping in Ouren in België, daar is een nieuwe mast van Proximus geplaatst om in het dal beter bereik te geven, dit was zeer succesvol want mensen met Proximus hebben nu vol 4G bereik.
nu had mijn vader dus met telford geen mogelijkheid om op Proximus netwerk te komen, Telfort heeft toen laten weten dat KPN dit alleen voor KPN klanten zou doen dit was toen de aanleiding om 6 mobiele nummers van telford naar KPN te verhuizen. alles mooi optijd rond voor de vakantie.
eenmaal aangekomen blijkt het dus niet te werken, geen bereik, geen proximus toegang als je probeert te registeren krijg je een error dat je niet kan registreren op proximus, daardoor heeft hij geen bereik kan niet bellen en internet al helemaal niet. nu is ie best wel pissed off omdat hij nu 50 euro per maand meer kwijt is en nog geen bereik / internet.
hij heeft kpn gebeld maar de helpdesk kon of wou hem niet verder helpen en toen is er een klacht aangemaakt. hij zou maandag terug gebeld worden dit is alleen niet gebeurt dit kan komen door het gebrek aan bereik in het dorp. er werd door die kpn medewerker ook verteld "U weet zelf ook dat die antenne's niet naar beneden stralen" nu ben ik zelf bekend met long range wireless solutions en weet dat dit normaal zo is als je de antenne uit lijnt voor lange afstand maar in dit geval is hij uit gelijnd op de grond want hij moet het dorp van signaal voorzien.
hij wil graag dat dit wordt opgelost want na het overhuizen is het nog niet opgelost en is ie erg teleurgesteld.
hopelijk kunnen jullie iets betekenen.
Met vriendelijke groet,
Jaap Jolman