Vraag

Geen KPN Fon op mijn zakelijke nummer

  • 24 maart 2020
  • 2 reacties
  • 40 keer bekeken

Het is mij nog steeds niet gelukt om KPN Fon werkend te krijgen op mijn zakelijk nummer. In de Mijn KPN omgeving lukt het niet, en via 1266 lukt het ook niet. Er zijn meerdere oude topics hierover maar daarin wordt geen oplossing geboden. 

Dus: is het mogelijk om KPN Fon te gebruiken op mijn zakelijke nummer? Zoja, hoe doe ik dat? Alle normale manieren die beschreven worden op de Fon site werken namelijk niet.


2 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Goedemiddag @hoiditbenik, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Wat gebeurt er als u een sms stuurt met 'WIFI AAN’ naar 1266? Hebt u ook thuis FON aanstaan op uw Experiabox of hebt u alleen maar mobiele diensten van KPN?

dank @Mohammad voor de reactie. Het gaat om een kleinzakelijk abonnement met voor zover ik weet alleen mobiel. Het nummer staat in mijn profiel of ik kan het je sturen.

Als ik WiFi aan stuur aan 1266 krijg ik de melding:

“Beste klant, helaas kunnen we uw aanvraag voor KPN WiFi niet verwerken. Neem voor informatie over uw accountgegevens contact op met de klantenservice via 1200, Groet, KPN”

Alvast bedankt voor je hulp!

Reageer