Geen login gegevens ontvangen per sms op zakelijk mobiel kpn Hotspot\wifi\fon

  • 14 September 2017
  • 7 reacties
  • 198 keer bekeken

Ik ben al enkele dagen bezig om mijn hotspot\wifi\fon verbinding weer actief te krijgen op mijn zakelijke mobiel.
Ik heb via mij tussenpersoon laten controleren of deze actief staat bij KPN en dit is het geval en van deze wijziging heb ik ook een bevestiging van KPN mogen ontvangen.
echter als ik "wifi aan" naar 1266 stuur krijg ik per sms geachte klant etc. helass kunnen we uw aanvraag voo kpn wifi niet verwerken . voor meer info neem kontakt op met 1200.
13-09 gedaan en er zou een storing zijn in het systeem dat deze geen sms uitstuurd. en ik zou terug gebeld worden. dit is niet meer gebeurt vandaar dat ik het nu op dze manier even probeer.
ik zou graag mijn login gegevens usernaam en ww willen ontvangen om aankomende week hier gebruik van te kunenn maken. graag jullie hulp. ik wil hier niet mijn mobiel nr etc neerzetten graag een pb link dat ik deze zou kunnen verstrekken aan jullie.

7 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hi @patrickvb,

Welkom op het zakelijk forum van KPN!

Bedankt dat u dit bij ons meldt. Begrijp ik goed dat u gisteren telefonisch een melding hebt gemaakt en nog niet bent terug gebeld? Wilt u mij een privé berucht sturen met daarin uw mobiel telefoonnummer, naam contractant en ter verificatie de laatste 4 vijfers van het IBAN nummer? Dan ga ik uitzoeken waarom u nog niet terug gebeld bent. Wellicht dat het probleem nog niet is opgelost.
Reputatie 5
Badge +10
Hi @patrickvb,

Bedankt voor het sturen van de gegevens. Inmiddels ben ik erachter waarom het niet lukt om in te loggen in uw hotspot\wifi\fon account. Momenteel zijn er werkzaamheden aan de dienst en daardoor is het voor zakelijke klanten tijdelijk niet beschikbaar. Er is nog geen indicatie wanneer de werkzaamheden klaar zullen zijn. Excuses hiervoor, we werken hard aan een oplossing!
Dit bevreemd mij wel.

Ik ben hier al enige weken mee bezig om hier antwoord op te kunnen krijgen.
Het verbaast mij dat er geen enkele aankondiging is uitgegaan op de KPN website of naar de klanten hierover.
Ik hoop snel te mogen vernemen\lezen dat het euvel is opgelost.
Reputatie 5
Badge +10
@patrickvb, daar ben ik het absoluut met u over eens!

Mijn collega's zijn erop geattendeerd en dit zou eigenlijk al online moeten staan. Dergelijke problemen horen wij te communiceren naar onze klanten.
Goedemiddag,
Is er inmiddels iets bekend omtrent dit issue?
Het is nog steeds niet mogelijk om aan te melden en ik hoor en lees er ook helemaal niets over.

Met vriendelijke groet,

Patrick
Reputatie 5
Badge +10
Goedemorgen @patrickvb,

Vooralsnog is het niet mogelijk om gebruik te maken hotspot\wifi\fon account. Er zijn nog werkzaamheden gaande om dit werkend te krijgen. Het is ook nog niet bekend hoelang dit gaat duren en daardoor kan ik geen indicatie geven. We zullen nog even geduld moeten hebben ☺️ .
Goedemiddag,
Is er inmiddels iets bekend omtrent dit issue?

Ik zou graag gegevens willen ontvangen waar ik mijn klacht kan indienen als zakelijke klant.
Ik kan mij niet voorstellen dat je meer dan 3 maanden erachteraan moet gaan om een dienst die gewoon zou moeten functioneren en ineens niet meer werkt.
Zonder ook maar een duidelijk verklaring. Als ik een code koop of een prive abbo heb dan werkt het ineens wel.

Reageer