Beantwoord

Geen Service

  • 28 februari 2019
  • 6 reacties
  • 140 keer bekeken

Ik heb vanochtend 2 maal gebeld om reset te doen, daar mijn sim kaart in Iphone X “Geen service” aangeeft! Alles gedaan wat men vroeg, maar bij jullie in t aysteem staat 4G activatir op nummer +31 6 58 77 28 03 niet geactiveers!
graag onmiddelijk actie a.u.b.!! Betaal netjes en verwaxhtbik ook snelle oploasing!
dank en mvg!
Essine Baja
icon

Beste antwoord door Rick S. 28 februari 2019, 13:58

Goedemiddag @EddineB ,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Ik heb even gekeken en ik zie inderdaad notities van de collega die u eerder vandaag gesproken hebt. Zij heeft met de technische dienst gebeld en zij geven aan dat alle instellingen goed staan voor zover zij kunnen zien Ik wil u daarom vragen of u de simkaart ook in een ander mobiel toestel wilt proberen?

Op deze manier kunnen we uitsluiten of het probleem in het toestel of in de simkaart zit.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +6
Goedemiddag @EddineB ,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Ik heb even gekeken en ik zie inderdaad notities van de collega die u eerder vandaag gesproken hebt. Zij heeft met de technische dienst gebeld en zij geven aan dat alle instellingen goed staan voor zover zij kunnen zien Ik wil u daarom vragen of u de simkaart ook in een ander mobiel toestel wilt proberen?

Op deze manier kunnen we uitsluiten of het probleem in het toestel of in de simkaart zit.
Beste Rick,
heb kaart in andere Iphone XS gedaan en “Geen Service” ook... denk dus sim kaart niet meer OK! Is het mogelijk dat jullie ASAP nummer doorsxhakelen voor morgen naar mijn ander nummer 0682293582! Dank!
Kan ik een nieuwe sim ophalen in KPN winkelmdaar ik nu tot zaterdag in buitenland ben...?
Mvg,
Eddine
Reputatie 6
Badge +6
Goedemiddag @EddineB ,

Bedankt voor uw reactie!
Dan zit de fout inderdaad in de simkaart en moeten we deze vervangen.
Ik heb zojuist een doorschakeling naar het mobiele nummer ingesteld. Wilt u deze voor de zekerheid testen?

Daarnaast kan ik eventueel ook nu alvast een nieuwe simkaart bestellen en deze naar de Duinvoet 80 sturen. Dan ligt die klaar als u terugkomt. Of is er niemand om de simkaart te ontvangen?
Er is niemand! Kan ik morgen langs kpn winkel als ik terug in NL ben? Dank!
Reputatie 6
Badge +6
Dat is inderdaad ook mogelijk! Zorg er dan alleen wel voor dat u naar een KPN XL winkel gaat, aangezien we daar ook zakelijke klanten kunnen helpen. Op de KPN XL Winkel pagina kunt u een afspraak inplannen, zodat mijn collega's direct tijd voor u hebben
Heb net getest en als ik het nummer bel, zegt ie dat persoon niet beschikbaar is...? Terwijl tel gewoon aanstaat

Reageer