Beantwoord

"geen service" op/van de zaak

  • 5 July 2017
  • 3 reacties
  • 361 keer bekeken

Voor ons nieuwe bedrijf hebben wij twee maanden geleden 2 zakelijke mobiele abonnementen bij KPN afgesloten. Dat ging al niet van een leien dakje maar goed, uiteindelijk is het gelukt. Nu blijkt dat we op het bedrijventerrein aan de Herenweg 64 te Maarssen geen tot belabberd slecht bereik hebben. Iedere dag gemiste oproepen, wegvallende gesprekken, we worden er helemaal gestoord van. In ons hele pand hebben we meestal "geen service" . Buiten soms wel 1 of 2 blokjes maar ook dat houdt niet over. Van andere ondernemers hier horen we dezelfde klachten. Bij t-Mobile of Vodafone speelt dit probleem niet.
Uiteraard hebben we meermalen contact opgenomen met de klantenservice. Het slechte bereik hier blijkt een bekend probleem te zijn en er staat een extra mast op de planning. Maar wanneer dat is, dat is niet bekend. Intussen betalen wij iedere maand abonnementskosten maar zijn niet of amper bereikbaar. Misschien moet ik die betalingen wel gaan storneren?

We hebben een schriftelijke klacht ingediend. Mijn collega heeft vandaag weer 3 kwartier aan de lijn gehangen met de klantenservice om vervolgens te horen; maar u heeft in de rest van Nederland toch wel bereik???? Ja maar mevrouw, wij zijn een bedrijf en in ons bedrijfspand, waar wij de hele dag werken, daar niet dus. Het is voor ons van levensbelang dat we bereikbaar zijn!

Lieve KPN, hoe kan dit opgelost worden? een repeater is geen optie want buiten is het bereik ook slecht. Graag horen wij een goede en snelle oplossing voor ons probleem!

met onbereikbare groet,
Karin Abelskamp
ArcheoCare
icon

Beste antwoord door Lindsay 7 July 2017, 14:08

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hallo @Karin Abelskamp,

Wat een ellende! Ik kan me heel goed voorstellen dat u zich, op z'n minst, niet gehoord voelt. Het lijkt mij logisch dat bereik op kantoor voor Zakelijk Mobiel van essentieel belang is.

Ik kan niet beloven dat ik meteen een snelle oplossing tevoorschijn kan toveren, maar ik begrijp uw verhaal en wil heel graag helpen! Zou u mij een privé berichtje willen sturen met de 06-nummers en het klantnummer waar het om gaat? Dan ga ik op pad voor u. 🙂
goedemorgen Lindsay,

dank je wel voor je snelle reactie. Ik stuur je een privé bericht.

groeten Karin
Reputatie 6
Badge +5
Goedemorgen @Karin Abelskamp,

Bedankt voor uw privé bericht! Ik ben op onderzoek uit geweest, maar er is geen oplossing te bekennen op dit moment 🙁

Het enige wat ik kan betekenen is ervoor zorgen dat uw nummers vrijgegeven worden, zodat u in ieder geval de mogelijkheid heeft om over te stappen. Sorry dat ik geen beter nieuws voor u heb.

Reageer