Welkom op het

Zakelijk KPN Forum

Recent online
Zakelijk KPN Forum - Indexpagina
Beantwoord

Geen service verbinding


Reputatie 1
  • Debutant
  • 3 reacties
Zit op WiFi heb 2x lokaal gebeld op Bonaire en rest doe ik alles via. WiFi internet% roaming data is uitgezet, krijg op de iPad wel nog provider ontvangst en op mijn mobiele telefoon niet! Hoe kan dat? Daar staat geen service. Ik heb een onbeperkt abonnement en is nu de 2e keer dat mij dit overkomt. Ik ga morgen op pad en moet bereikbaar zijn! KPN help wat is er aan de hand
icon

Beste antwoord door Mohammad 13 juni 2018, 10:41

Goedemorgen @Bjaw ,

De database storing die de (inter)nationale roaming problemen veroorzaakte is inmiddels opgelost. Mocht u nog problemen ervaren, dan adviseer ik om de simkaart voor 1 minuut eruit te halen. Vervolgens er weer in en toestel herstarten. Als dit niet werkt, hoor ik het graag.

Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 2
Badge +1
Beste Bjaw,

Zie hieronder de verklaring van de roaming storing

KPN meldt dat de stroomstoring van vanmiddag in KPN datacenter DC2 de grondoorzaak is van de storing. Meerdere links vanuit KPN datacenter verantwoordelijk voor de afhandeling van mobiel internationaal verkeer waren hierdoor verbroken. .

Als het goed is moet alles het nu weer doen.

Groet,
Reputatie 4
Badge +3
Goedemorgen @Bjaw ,

De database storing die de (inter)nationale roaming problemen veroorzaakte is inmiddels opgelost. Mocht u nog problemen ervaren, dan adviseer ik om de simkaart voor 1 minuut eruit te halen. Vervolgens er weer in en toestel herstarten. Als dit niet werkt, hoor ik het graag.
Reputatie 1
Dank
Inmiddels zie ik weer de aanbieder staan
Vrgr Ben

Reageer