Vraag

Geen simkaart

  • 16 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 221 keer bekeken

Hallo,

Vandaag liep mijn abbonement bij Hollandsnieuwe af en zou mijn KPN abbonement beginnen. Ik heb 29 juli in de winkel mijn nieuwe telefoon en simkaart ontvangen en de smsjes van de activatie heb ik ontvangen. Ik heb al een aantal keer geprobeerd mijn nieuwe simkaart te proberen maar deze geeft aan “ Geen simkaart “. Ik heb mijn telefoon al een aantal keer opnieuw opgestart maar hij pakt hem nog steeds niet. Hoe moet ik dit oplossen? Het gaat over een Iphone 7.

2 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Beste @Milou.K,

Misschien een stomme suggestie, maar zit de simkaart wel goed in het toestel en niet omgedraaid? Mocht het toestel de meldingen blijven aangeven dan kan je het beste even langs de KPN winkel voor een andere simkaart, er kan namelijk een simwissel worden uitgevoerd.
Beste @Milou.K,

Misschien een stomme suggestie, maar zit de simkaart wel goed in het toestel en niet omgedraaid? Mocht het toestel de meldingen blijven aangeven dan kan je het beste even langs de KPN winkel voor een andere simkaart, er kan namelijk een simwissel worden uitgevoerd.


Nee, heb het voor de zekerheid nog een keer andersom geprobeerd ( wat me toch raar leek haha) maar helaas niks.. Ik ga inderdaad maar even naar de winkel. Dankje!

Reageer