Geen sms als iemand je voicemail inspreekt?
Waarom is die service niet meer werkzaam?
Erg lastig als je zakelijk belt. Al veel boze klanten gehad die zeggen dat ze mn voicemail hadden ingesproken maar ik niet reageer.
Waarom is dit niet meer mogelijk?
Goedemorgen @Erik67 , welkom op het Zakelijk KPN Forum.
Ik ben erg benieuwd of u gebruik maakt van visual voicemail. Wat voor abonnement heeft u op dit moment?
Ik ben erg benieuwd of u gebruik maakt van visual voicemail. Wat voor abonnement heeft u op dit moment?
Dag Mohammad, nee nog geen gebruik van visual voicemail.
Ik heb zakelijk abbonoment. Gerbuik een Samsung mobiel.
Maar de vraag is: waarom krijg je geen sms meer als er iemand in je voicemail wat hebt ingesproken?
Gr, Erik Damstra
Ik heb zakelijk abbonoment. Gerbuik een Samsung mobiel.
Maar de vraag is: waarom krijg je geen sms meer als er iemand in je voicemail wat hebt ingesproken?
Gr, Erik Damstra
Goedemorgen @Erik67 ,
Ik ben erg benieuwd wat voor product u precies gebruikt. Hebt u voor mij in een privébericht uw bedrijfsnaam, postcode, huisnummer, 06-nummer en ter verificatie de laatste 4 cijfers van het IBAN?
Ik ben erg benieuwd wat voor product u precies gebruikt. Hebt u voor mij in een privébericht uw bedrijfsnaam, postcode, huisnummer, 06-nummer en ter verificatie de laatste 4 cijfers van het IBAN?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.