Geen voorstel verlenging abonnement
Mijn mobiel abonnement liep op 4-11 af. Waarom krijg ik geen melding van KPN, bijvoorbeeld met een nieuw voorstel, of met de mogelijkheid om het abo aan te passen naar Sim only. Als je dit dus niet zelf bijhoudt, blijf je lekker doorbetalen voor je telefoon, die al lang is afbetaald. Niet klantvriendelijk en ook niet erg commercieel gedacht van KPN!
Goedemiddag Theo, welkom op het Zakelijk KPN Forum.
Daar hebt u een goed punt, wij hebben hier al een verbetervoorstel voor ingediend. Op dit moment worden klanten inderdaad niet automatisch op de hoogte gehouden en is het eigen verantwoordelijkheid.
Ik kijk graag voor u wat de mogelijkheden zijn voor een verlenging. Hebt u in een privébericht voor mij het 06-nummer waar het omgaat alsmede bedrijfsnaan, postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van het IBAN? Dan zoek ik direct uw gegevens erbij. 😄
Daar hebt u een goed punt, wij hebben hier al een verbetervoorstel voor ingediend. Op dit moment worden klanten inderdaad niet automatisch op de hoogte gehouden en is het eigen verantwoordelijkheid.
Ik kijk graag voor u wat de mogelijkheden zijn voor een verlenging. Hebt u in een privébericht voor mij het 06-nummer waar het omgaat alsmede bedrijfsnaan, postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van het IBAN? Dan zoek ik direct uw gegevens erbij. 😄
Ik heb inmiddels via de klantenservice het abo verlengd met een sim only voor 1 jaar.
Bedankt voor de reactie en succes met het voorstel. Ben benieuwd!
Bedankt voor de reactie en succes met het voorstel. Ben benieuwd!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.