Bij het bestellen van een nieuw abonnement voer ik mijn email adres in, deze eindigt echter op .software ipv .nl en KPN accepteert dit niet.
Nu is dit wel gewoon een geldig domein en een geldig email adres
Bij het bestellen van een nieuw abonnement voer ik mijn email adres in, deze eindigt echter op .software ipv .nl en KPN accepteert dit niet.
Nu is dit wel gewoon een geldig domein en een geldig email adres
Hi
Welkom op het zakelijk KPN forum!
Wat vreemd dat het niet lukt om een bestelling te plaatsen met een e-mailadres dat eindigt op .software. Nou weet ik niet precies wat het probleem veroorzaakt maar dat zoek ik graag voor je uit.
Wat het geval zou kunnen zijn is, achter ieder webformulier welke je online invult zit een systeem die controleert of wat iemand invult ook voldoet aan bepaalde voorwaarden. Als de controle in ons webshop een controle uitvoert op de domeinnaam extensie .software en deze niet herkent, dan wordt het geweigerd.
Wat probeer je precies te bestellen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.