Vraag

Geldig email adres wordt niet geaccepteerd

  • 7 April 2021
  • 1 reactie
  • 20 keer bekeken

Bij het bestellen van een nieuw abonnement voer ik mijn email adres in, deze eindigt echter op .software ipv .nl en KPN accepteert dit niet. 

Nu is dit wel gewoon een geldig domein en een geldig email adres


1 reactie

Reputatie 5
Badge +10

Hi @tnajanssen,

Welkom op het zakelijk KPN forum!

Wat vreemd dat het niet lukt om een bestelling te plaatsen met een e-mailadres dat eindigt op .software. Nou weet ik niet precies wat het probleem veroorzaakt maar dat zoek ik graag voor je uit.

Wat het geval zou kunnen zijn is, achter ieder webformulier welke je online invult zit een systeem die controleert of wat iemand invult ook voldoet aan bepaalde voorwaarden. Als de controle in ons webshop een controle uitvoert op de domeinnaam extensie .software en deze niet herkent, dan wordt het geweigerd. 

Wat probeer je precies te bestellen?

Reageer