Ik heb zojuist een rekening ontvangen over een een simcard op naam van mijn Holding, ik heb geen simcard aangeschaft, wat moet ik hieraan doen?
\
Ik heb zojuist een rekening ontvangen over een een simcard op naam van mijn Holding, ik heb geen simcard aangeschaft, wat moet ik hieraan doen?
\
Goedemiddag
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Natuurlijk helpen we graag om uit te zoeken wat er precies aan de hand is. Om op onderzoek te gaan heb ik wat gegevens van je nodig. Wil je het klantnummer van op de factuur staat in jouw forumprofiel invullen? En wil je mij daarnaast een privébericht sturen met daarin de bedrijfsnaam en de postcode + huisnummer van het adres waar het op geregistreerd staat?
Als je mij hier een gil geeft als de gegevens ingevuld/gestuurd zijn ga ik voor je aan de slag!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.