Vraag

Ik wil graag klant blijven

  • 24 October 2018
  • 1 reactie
  • 153 keer bekeken

Mijn naam is Michel Venicz en werk al meer dan 20 jaar als salesmanager met een zakelijk abonnement , mijn kantoor zit in Aartselaar in belgie, waar al jaren de facturen heen gaan en betaald worden.
Nu wil ik graag een nieuw abonnement met toestel , maar de kpn geeft aan dat ze mij niet meer als klant willen omdat wij geen Nederlands kvk nr hebben en dankzij het nieuwe acceptatie beleid het niet meer kan.
Wil iemand mij helpen?
Ik heb een klant 2 maal via kpn algemeen ingediend en zakelijk klagen is lastig( ik zien een klacht in en het laatste wat ik moet invullen is het kvk nr en dat heb ik niet.
Ik hoop dat ok op deze mannier geholpen kan worden
Mijn tel nr 0653460246

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Goedemiddag @Michel Venicz,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Ik ben blij dat u deze kwestie op het forum heeft geplaatst. Ik help u graag verder. Het mag natuurlijk niet zo zijn dat wij u als klant weigeren. Ik weet dat we niet bij elke abonnementsvorm een buitenlandse onderneming kunnen registreren, maar ik denk dat we hier samen uit gaan komen. Weet u al of welk toestel u zou willen? En heeft u voldoende aan het huidige aantal minuten en data per maand?

Daarnaast wil ik graag alvast wat voor onderzoek doen naar het invoeren van een eventuele verlenging. Hiervoor heb ik wat gegevens van u nodig. Wilt u mij een privébericht sturen met daarin het documentnummer van uw paspoort, rijbewijs of ID kaart? En daarbij ook de afgifte- en vervaldatum?

Reageer