Vraag

in gesprek, geen overgangstoon

  • 15 maart 2019
  • 4 reacties
  • 38 keer bekeken

Hallo,

Sinds enige tijd krijgen mensen die me proberen te bellen terwijl ik al in gesprek ben geen overgangstoon te horen. Dit terwijl mijn telefoon wel laat zien dat er een inkomend gesprek is. De mensen die me proberen te bellen horen niets, dus proberen het soms meerdere keren. Als ik niet al in gesprek ben hoort men wel gewoon, zoals normaal zou moeten zijn, een overgangstoon.

Kunnen jullie aangeven hoe ik dit kan verhelpen?

Alvast dank.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Dit lijkt mij een eventueel probleem in de centrale, om dit te onderzoeken is de volgende informatie nodig.
1: Tijdstip van de call
2: Het andere telefoon nummer (Geef dit aan een moderator door via een privebericht).

Bij voorkeur zo veel mogelijk recente voorbeelden.

Verder kan je het beste je klantnummer in je profiel invullen:
https://zakelijkforum.kpn.com/settings/profile
Reputatie 6
Badge +6
Goedemorgen @mdv ,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Wat ontzettend naar dat de mensen die u bellen terwijl u in gesprek bent niets horen. Dat is uiteraard niet de bedoeling!
Als ik u goed begrijp gaat het om uw mobiele nummer toch? En als ik het goed begrijp wilt u dat mensen de lijn gewoon horen overgaan wanneer u in gesprek bent, toch? En dat u het gesprek dus als wisselgesprek op kan nemen, begrijp ik het zo goed?

Naast de gegevens die Sjors al aangegeven heeft ben ik ook benieuwd naar het toestel dat u in gebruikt heeft en of in het toestel de functie 'Wisselgesprek' ingesteld staat.
Hallo @Rick S. ,

Op alle drie vragen die je stelt kan ik inderdaad JA beantwoorden. Ik maak gebruik van een iPhone 8. Wisselgesprek (call waiting) staat aan. Ik stuur je in een privé bericht even het laatste moment waarop dit probleem is opgetreden en met welke nummers.

Groet,
Reputatie 6
Badge +6
Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie en uw privébericht!
Ik ben op onderzoek gegaan en kon uw telefoonnummer in eerste instantie niet terug vinden. Na wat dieper graven kwam ik erachter dat het nummer onder een grootzakelijk account valt. Ik heb zelf geen inzage in deze abonnementen en kan daarom lastig uitzoeken wat er precies aan de hand is.

Ik adviseer u daarom om intern na te vragen wie uw contactpersoon binnen KPN is, zodat we op die manier kunnen uitzoeken hoe dit op te lossen. U kunt mij ook nog even uw bedrijfsnaam sturen, zodat ik in het systeem na kan kijken hoe we mijn collega's van grootzakelijk het beste aan het werk kunnen zetten.

Reageer