Beantwoord

Internet werkt niet in buitenland

  • 23 July 2018
  • 8 reacties
  • 320 keer bekeken

Mijn zoon zit in Zweden en zijn internet werkt daar niet. Roaming staat wel aan. Hij heeft een abonnement KPN 2014 SO Basis 150 en werkt met toestel van LG. Hoe kan hij er voor zorgen dat hij beschikking krijgt over internet?
icon

Beste antwoord door Mohammad 25 July 2018, 10:14

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag @Jaapvd, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Het zou kunnen zijn dat internet in het buitenland uit staat. Ik kan dit voor hem nakijken. Zou u in een privébericht naam contractant, postcode, huisnummer, 06-nummer en ter verificatie de laatste 4 cijfers van het IBAN naar mij toe willen sturen?
Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen, bedankt voor de gegevens @Jaapvd.

Alle instellingen staan goed hier zie ik. Wat uw zoon het beste kan doen is via de website zijn toestel selecteren op deze pagina en alle netwerkinstellingen nalopen.
Bedankt voor je reactie. Het probleem is inmiddels opgelost
Reputatie 5
Badge +5
Goed om te horen dat het weer werkt. Weet u ook waardoor hij geen verbinding had en hoe het probleem opgelost is?
Nee dat weet ik niet. Heb diverse zaken doorgegeven maar weet niet wat uiteindelijke oplossing was. Kreeg alleen per app door dat het nu werkte.
Mvg Jaap
Reputatie 5
Badge +5
Nou goed dat het werkt. 😄
Dan wens ik u en uw zoon nog een fijne dag en mooie zomerse dagen.
Hi!

ik ben op dit moment in colombia en het lukt mij niet om 4G te activeren. Kunnen jullie zien of dit bij mij ook geblokkeerd is?

groet
Stéphanie
Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen @Steef92, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Ik zie dat we ook via Twitter met elkaar in gesprek zijn en dat er inmiddels duidelijkheid is geschept. Mocht u nog vragen hebben kunt u deze zowel hier als via Twitter stellen. Op Twitter is de reactietijd doorgaans korter. 🙂

Reageer