Vraag

Iphoen X

  • 1 November 2017
  • 4 reacties
  • 87 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
27/10 Iphone X besteld nu staat plots geannuleerd in de status! Tel contact 'kunnen we helaas niets aan doen' u moet opnieuw bestellen... dacht het toch niet?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hi @mvk,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Allereerst wil ik u even mijn oprechte excuses aanbieden voor de late reactie. Uw vraag is ons helemaal ontschoten.
Het is erg naar om te horen dat uw bestelling geannuleerd is. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Nu ben ik even benieuwd, is ook met u besproken waarom de bestelling geannuleerd was? En wat is er sindsdien gebeurt?

Natuurlijk help ik u alsnog graag om ervoor te zorgen dat u de iPhone X krijgt. Ik vermoed dat u de bestelling in combinatie met een verlening van uw mobiele abonnement geplaatst had. Of begrijp ik dit verkeerd?

Ik ontvang graag in een privébericht uw mobiele telefoonnummer, uw klantnummer, postcode + huisnummer en de naam van de contractant/bedrijf.
Reputatie 7
Badge +6
Hallo MVK,

Ik vroeg mij af of het inmiddels gelukt is 🙂
Ha SjorsK,

Alsof je het wist.... krijg zojuist bericht dat hij vandaag geleverd wordt. Duurt ff maar dan heb je ook wat?!
Reputatie 7
Badge +6
Kijk, dat is in ieder geval goed nieuws! Laat het even weten als het binnengekomen is 🙂

Reageer