Vraag

IPhone 12 actie airpods en adapter

  • 7 juni 2021
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

Hallo,

 

Ik heb 5 juni een bestelling gedaan van een zakelijk abonnement met de tekst eronder "NU met gratis airpods, magsafe adapter en oplader"

Ik heb zojuist contact gehad met de klantenservice en werd indirect gezegd dat het niet waar was dat dit er stond.

Toen die tekst en stond en ik op het i'tje klikte kreeg ik een leeg veld te zien in het informatie scherm. Hier heb ik ook op dat moment een screenshot van gemaakt en alsnog de bestelling doorgezet en afgerond.

Vandaag keek ik nogmaals op de site en nu werkte het informatie veld wel en staat er bij "bestellingen vanaf 7 juni"

Dit terwijl er op het moment van mijn bestelling wel stond dat je het Nu erbij kreeg.

Ik vraag me nu dus af of ik de voucher ga krijgen of niet?

Ik zal ook nog de screenshot van zaterdag bijvoegen.

 

 


1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Hi @Grizzrh,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
Ik heb begrepen dat je ook via Facebook contact hebt gezocht en dat er via dit kanaal is besproken dat we gaan onderzoeken hoe dit op te lossen. Als de actie online stond op het moment van bestellen zou ik inderdaad ook denken dat je gewoon een vouchercode zou moeten ontvangen. Voor het overzicht stel ik wel voor dat de communicatie via één kanaal blijft lopen. En omdat het initiële contact via Facebook is gegaan ontvang je ook via dat kanaal een terugkoppeling als we meer duidelijkheid hebben. 

Reageer