Vraag

IPhone 12 actie airpods en adapter

  • 7 juni 2021
  • 24 reacties
  • 337 keer bekeken

Hallo,

 

Ik heb 5 juni een bestelling gedaan van een zakelijk abonnement met de tekst eronder "NU met gratis airpods, magsafe adapter en oplader"

Ik heb zojuist contact gehad met de klantenservice en werd indirect gezegd dat het niet waar was dat dit er stond.

Toen die tekst en stond en ik op het i'tje klikte kreeg ik een leeg veld te zien in het informatie scherm. Hier heb ik ook op dat moment een screenshot van gemaakt en alsnog de bestelling doorgezet en afgerond.

Vandaag keek ik nogmaals op de site en nu werkte het informatie veld wel en staat er bij "bestellingen vanaf 7 juni"

Dit terwijl er op het moment van mijn bestelling wel stond dat je het Nu erbij kreeg.

Ik vraag me nu dus af of ik de voucher ga krijgen of niet?

Ik zal ook nog de screenshot van zaterdag bijvoegen.

 

 


24 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Grizzrh,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
Ik heb begrepen dat je ook via Facebook contact hebt gezocht en dat er via dit kanaal is besproken dat we gaan onderzoeken hoe dit op te lossen. Als de actie online stond op het moment van bestellen zou ik inderdaad ook denken dat je gewoon een vouchercode zou moeten ontvangen. Voor het overzicht stel ik wel voor dat de communicatie via één kanaal blijft lopen. En omdat het initiële contact via Facebook is gegaan ontvang je ook via dat kanaal een terugkoppeling als we meer duidelijkheid hebben. 

dit is grappig ik heb hetzelfde probleem en wordt nog steeds niet geholpen na 3 telefoontjes en 1 mail???

Bij mij precies hetzelfde… aan de hand van de actie bestelling geplaatst.

 

Reputatie 5
Badge +10

Hi @Charlene Snoeren

Welkom op het zakelijk KPN forum! Fijn dat je meteen jouw klantnummer in je account hebt ingevoerd. Daarmee ben ik op onderzoek gegaan en heb ik gezien dat je inderdaad contact hebt gehad met ons telefonische afdeling. Van wat ik lees is er op 28 juni een mail naar jou gestuurd met de vouchercode waarmee je een account kunt aanmaken. Heb je die mail ontvangen?

Hi ​​​@Peter Stortelers,

Welkom op het zakelijk KPN forum! Begrijp ik goed dat jij ook een bestelling hebt geplaatst voor de iPhone 12? Wil je jouw klantnummer in je forum account invullen? Dan kan ik verder op onderzoek voor je gaan.

Nee geen mail geen voucher ontvangen helaas!

Het is nu bijna 3 weken verder

Reputatie 5
Badge +10

Bedankt voor je antwoord Charlene. Ik ga er achteraan en hoop vandaag of morgen antwoord te ontvangen van desbetreffende afdeling. Mocht ik deze week nog geen antwoord hebben, dan kom ik er volgende week zeker op terug :slight_smile: .

Goedemiddag een collega heeft teruggebeld en er is nog steeds iets niet goed ze gingen er achteraan ik ben benieuwd  😬

Hi @Charlene Snoeren

Welkom op het zakelijk KPN forum! Fijn dat je meteen jouw klantnummer in je account hebt ingevoerd. Daarmee ben ik op onderzoek gegaan en heb ik gezien dat je inderdaad contact hebt gehad met ons telefonische afdeling. Van wat ik lees is er op 28 juni een mail naar jou gestuurd met de vouchercode waarmee je een account kunt aanmaken. Heb je die mail ontvangen?

Hi ​​​@Peter Stortelers,

Welkom op het zakelijk KPN forum! Begrijp ik goed dat jij ook een bestelling hebt geplaatst voor de iPhone 12? Wil je jouw klantnummer in je forum account invullen? Dan kan ik verder op onderzoek voor je gaan.

Bij deze

Reputatie 5
Badge +10

Hi @Charlene Snoeren,

Ik heb de e-mail met vouchercode zojuist doorgestuurd naar het e-mailadres info@nailcharms.nl. Wil je kijken of je de mail hebt ontvangen? Soms kan het zijn dan e-mails in de spambox terecht komen.

Ik hoor graag van je :slight_smile: .

Reputatie 5
Badge +10

Hi @Peter Stortelers,

Bedankt voor het invullen van je klantnummer. Ik ben op onderzoek gegaan maar kan niet direct een order vinden in jouw account. Wanneer heb je de order ingevoerd en wil je het ordernummer naar mij sturen in een privé bericht?

Hoi Rashid,

 

Ik heb hetontvangen twee keer van jouw en van je collega:) maar dankje heb t kunnen bestellen dus ik wacht af.. Mvg Charlene 

Reputatie 5
Badge +10

Hi @Charlene Snoeren,

Goed om te lezen dat je het hebt ontvangen. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, laat het mij dan weten :slight_smile: .

👍 als ik t binnen heb meld  ik me .

Reputatie 5
Badge +10

Hi @Peter Stortelers,

Inmiddels ben ik wat wijzer geworden. De actie geldt alleen in combinatie met een 2-jarig abonnement. Jij bent een 1-jarig abonnement met ons aangegaan. Dat verklaard dus waarom jij geen e-mail met vouchercode hebt ontvangen. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust :slight_smile: .

Typisch gevalletje kleine lettertjes dus.
Kan het nu niet meer terug sturen (de twee weken zijn voorbij) 

Goed om te weten voor een volgende keer wellicht dat dit ook beter vermeld kan worden op de website.

Reputatie 5
Badge +10

Hi @Peter Stortelers,

Jammer dat de actievoorwaarden niet duidelijk zichtbaar voor je waren. Wij doen ons best om alles zo duidelijk mogelijk te communiceren op de website.

Ik heb nog eens goed naar de website gekeken en in mijn beleving zijn de lettertjes niet zo heel klein! Zoals je op afbeelding 1 kunt zien staat er duidelijk ‘2 jaar Unlimited deal’. 

Als je vervolgens op de i in het rond klikt krijg je de voorwaarden die horen bij de actie te lezen. Zoals je op afbeelding 2 kunt lezen staat daar dat de actie in combinatie is met een 2-jarig Unlimited data abonnement.

Als je vervolgens op dezelfde bestelpagina nog iets verder naar beneden scrollt, dan lees je nogmaals, zie afbeelding 3, dat de actie in combinatie is met een 2-jarig Unlimited data abonnement. En ook op afbeelding 3 zie je dat er de mogelijkheid is om op de i in het rondje te klikken.

Mocht je het zelf allemaal terug willen lezen, dan kan dat hier. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze uiteraard gerust :slight_smile::wink: .

 

Afbeelding 1

 

Afbeelding 2

 

Afbeelding 3

 

Rashid ik heb vandaag mn pakket ontvangen toppie!!

Mooi verhaal, zo staat het er nu!… voorheen NIET en toen was het een zgn EK actie… nogmaals het is mij al lang duidelijk ! Bij gelegenheid zal ik het terug zoeken

 

Reputatie 5
Badge +10

Hi Charlene, bedankt voor het doorgeven. Heel veel plezier ermee :grin: !

Hi Rashid,

Ik loop tegen hetzelfde aan als Peter Stortelers. De door u geplaatste screenshots lijken van een andere aanbieding. Het is merkwaardig dat KPN dit niet herkent. Ik zou graag zien dat KPN dit rechtzet.

De aanbieding van KPN die ik geaccepteerd heb bestaat uit een iPhone 12 Pro en een mobiel zakelijk abonnement met unlimited data, de eerder genoemde accessoires ter waarde van € 243 maken tevens onderdeel uit van de aanbieding. De looptijd van het abonnement speelt in de advertentie geen rol. Naast een screenshot waaruit dit blijkt beschik ik ook over een bevestiging per e-mail van KPN. Voordat ik tot bestellen ben overgegaan is dit daarnaast diverse malen telefonisch bevestigd. Indien u wilt kan ik het screenshot en mailwisseling in dit forum uploaden.

Omdat ik niet binnen de afgesproken drie dagen een voucher heb ontvangen heb ik diverse malen gebeld met de helpdesk. Telkens is bevestigd dat er sprake is van vertraging maar ook dat ik recht heb op de voucher en dat deze nog door mij ontvangen zal worden. Een paar dagen geleden echter gaf een helpdeskmedewerker ondanks de glasheldere afspraak ineens aan dat er geen voucher verstrekt zal worden.

Aangezien er geen misverstand kan bestaan over de aanbieding en dit tevens meermalen bevestigd is mag ik uiteraard verwachten dat KPN uitvoering geeft aan deze afspraak. Ik zou het dan ook op prijs stellen als dit spoedig wordt rechtgezet.

Graag ontvang ik derhalve van u een voucher voor de betreffende accessoires. Omdat de gemaakte afspraak behelst dat ik binnen drie dagen een voucher ontvang en ik inmiddels ruim 3 weken wacht zou ik het op prijs stellen als dit in de komende dagen rechtgezet wordt. Ik ontvang graag uw bevestiging.

Reputatie 5
Badge +10

Hi @Auita,

Welkom op het zakelijk KPN forum!

 
Natuurlijk help ik je graag om uit te zoeken wat er speelt en wat de reden is dat je geen vouchercode hebt ontvangen. Om het uit te zoeken heb ik enkele gegevens van je nodig. Wil je mij een privé bericht sturen met je mobiel telefoonnummer, bedrijfsnaam, ordernummer en ter verificatie je klantnummer?

Zodra ik de gewenste gegevens van je heb ontvangen kan ik voor je aan de slag gaan. Vervolgens zal ik je in privé een e-mailadres geven waar je de screenshot en bevestiging naartoe kan mailen :slight_smile: .

Hi Rashid,

Bedankt voor jouw bemoeienis en voor het toesturen van de accessoires!

Groet

Reputatie 5
Badge +10

Graag gedaan @Auita! Veel plezier met de accessoires.

Groet,
Rashid

Reageer