Note!: Onderstaande tekst is een 1:1 kopie van mijn topic op het KPN Consumenten Forum! 🤔
Aanleiding
Ik zie steeds meer-en-meer zeer verontrustende topics en reacties daarop opdoemen op het KPN Consumenten Forum over met name de bestelprocedure voor een - onze AFC *| - zeer belangrijk nieuwe product: Apple iPhone X!
Eerdere reacties en advies
Ik heb al eerder en vaker aangegeven in bijvoorbeeld ook de topics van andere forumleden, dat het me toch echt een heel goed idee lijkt (zonder altijd maar weer dringend advies te willen geven!), dat KPN nou eindelijk eens echte transparantie laat zien i.p.v. die steeds donker en grijzer wordende mistwolk rondom de bestelling van de iPhone X, door een juiste weergave te geven van de voorraden van alle uitvoeringen van dit nieuwe model: iPhone X!
Klantperspectief
Op deze manier - zeker niet alleen vanuit klantperspectief - wordt het natuurlijk een SOAP met een groot potentieel een zeer slechte clifhanger te worden voor de (aspirant) klanten (voor) van KPN!
“Als eerste besteld = als eerste in huis?” of is het toch "Maak dat de kat wijs!"
Advies
Mede gezien het feit dat jullie een kat hebben gebruikt in jullie wervende video, die ik wederom als zoveelste mailing in mijn mailbox heb mogen ontvangen, zet deze hele gang van zaken rondom het bestellen bij en leveren door KPN van de nieuwe Apple iPhone X, mij toch echt wel aan het denken - twijfelen - hoor! Of worden we door die leuke jongedame in jullie video, dan toch ook stiekem nog gewoon een beetje uitgelachen? Jammer hoor...
Kom op KPN! Dat kan en moet natuurlijk veel beter!
Heb een fijne avond! 😎
*| Apple Fan Club