Goedemorgen, ik heb vorig week 25/9 2 iPhones XS besteld, daar geen bevestiging van gekregen. Maar via een vriendelijke meneer op de klantenservice wel de bestelnummers gekregen en nu blijkt dat de ene bestelling met een toestel per maand is (wat ook de bedoeling is) en de andere staat in eens in totaal gefactureerd? ook deze willen wij graag per maand
met vriendelijke groet
Hellen van Dorsten
Hi @Hellen ,
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Wat leuk om te lezen dat u de iPhone Xs besteld heeft. Het schijnt een leuk speeltje te zijn 😁
Als ik het goed begrijp blijkt nu dat één van de toestellen in één keer betaald dient te worden, terwijl dat niet de bedoeling was, toch?
Natuurlijk help ik u graag verder om dit op te lossen. Hiervoor heb ik uiteraard een aantal gegevens nodig. Daarnaast wil ik ook graag direct weten welk bedrag u maandelijks wilt betalen voor het toestel. Wilt u mij een privébericht sturen met uw mobiele telefoonnummer, uw klantnummer, de bedrijfsnaam en uw geboortedatum? En daarbij dan ook graag hoe de bestelling had moeten zijn?
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Wat leuk om te lezen dat u de iPhone Xs besteld heeft. Het schijnt een leuk speeltje te zijn 😁
Als ik het goed begrijp blijkt nu dat één van de toestellen in één keer betaald dient te worden, terwijl dat niet de bedoeling was, toch?
Natuurlijk help ik u graag verder om dit op te lossen. Hiervoor heb ik uiteraard een aantal gegevens nodig. Daarnaast wil ik ook graag direct weten welk bedrag u maandelijks wilt betalen voor het toestel. Wilt u mij een privébericht sturen met uw mobiele telefoonnummer, uw klantnummer, de bedrijfsnaam en uw geboortedatum? En daarbij dan ook graag hoe de bestelling had moeten zijn?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.