Vraag

Kan factuur niet inzien wegens geen koppeling mobielnummer

  • 4 July 2017
  • 12 reacties
  • 347 keer bekeken

Vanwege de problemen bij KPN met de koppeling van een mobielnummer aan mijn zakelijke mijnKPN account kan ik mijn facturen niet inzien. Die factuur heb ik wel nodig. Hoe gaan we dit oplossen?

12 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hi JeroendV,

Welkom op het zakelijk forum van KPN!

Wilt u uw mobiel telefoonnummer en klantnummer invullen in de daarvoor beschikbare velden in uw profiel. Dan ga ik direct voor u aan de slag. Geeft u mij een seintje wanneer de velden zijn ingevuld? Wilt u daarnaast ook aangeven om welke factuur het precies gaat? Dan zorg ik ervoor dat de factuur naar u toe wordt gemaild.
Hi Rashid,
Dank voor uw snelle antwoord. Beide nummers heb ik nu ingevuld. Het gaat om alle toekomstige facturen. Doordat de koppeling niet tot stand komt kan ik die niet inzien. Het zou dus heel fijn zijn al het u lukt om die koppeling te maken. Van de laatste factuur heb ik inmiddels een kopie opgevraagd en toegezonden gekregen.
Reputatie 6
Badge +5
Helemaal super @JeroendV,

De koppeling tussen Zakelijk Mobiel en MijnKPN is een witte walvis waar we voorlopig nog mee aan het vechten zijn. Dat betekent natuurlijk niet dat u uw facturen niet gaat kunnen inzien!

Zo te zien gaan de facturen naar het e-mailadres dat ik u nu doorstuur in een privé bericht. Zou u willen checken of dit klopt?
Beste mensen,

Er is weer geld van mijn rekening afgeschreven voor het abonnement maar ik heb nog steeds geen factuur ontvangen via de mail. Dit zou volgens de voorgaande berichtgeving opgelost zijn. Hoe zit dit?
Reputatie 5
Badge +10
Goedendag @JeroendV,

Bedankt voor het melden van dit probleem. Ik ben inmiddels gelijk voor u gaan bellen met de afdeling factuurservice voor zakelijke mobiele abonnementen. Zij gaan onderzoeken waarom u geen facturen per mail ontvangt.

Ik heb de laatste factuur gemaild naar het e-mailadres waarmee u op het forum geregistreerd staat. Hebt u de mail, met factuur als bijlage, ontvangen?
De factuur als bijlage ontvangen. Dank. Ik wacht verder af of het volgende maand automatisch gaat lukken.

Groet,

JeroendV
Reputatie 6
Badge +5
Super @JeroendV!

Ik heb er het volste vertrouwen in. Mocht het om de een of andere duistere reden tóch niet goed gaan, laat het ons dan alstublieft even weten. Dan gaan we weer aan de slag.

Voor nu een heel prettig weekend gewenst!
Fijn dat er zo veel actie wordt ondernomen, maar ik krijg ook deze maand weer geen automatische factuur!
Ik vind het heel vervelend dat ik hier iedere keer melding van moet maken. Is er geen andere weg om dit ongemak te verhelpen?
Reputatie 6
Badge +5
@jerbi,

Ik vind het ook heel vervelend 😕 De mails komen ook dit keer niet in de SPAM of Ongewenst box binnen?

Zojuist heb ik in ieder geval vast een nieuwe melding gemaakt (ref: 1-78746075358).
Beste Lindsay,

Even een kleine radiostilte, vanwege kortsluiting. De spammap en ongewenste mailmap heb ik als eerste nagekeken. Helaas ook daar geen factuur.

Met vriendelijke groet,

Jeroen de V.
Reputatie 6
Badge +5
Hi @JeroendV,

Ok, dan kunnen we dat nog uitsluiten!

Ik heb de melding gecheckt, die is inmiddels gereed gemeld. Ik zal nog even persoonlijk contact hebben met de collega die dit heeft gefikst, om zeker te weten dat het goed is gegaan.

De factuur heb ik zelf weer even gemaild. 🙂
Dank voor de factuur, Lindsay!

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Reageer