Beste KPN: dringend verzoek!!
Zou iemand van de klantenservice per mail contact op kunnen nemen? Info@mariekeduijsters.nl
Gisteren heb ik 10 min inde wacht gestaan waarna de verbinding werd verbroken. Inmiddels sta ik al 15 min!! In de wacht en wordt nog steeds niet geholpen.
Ik ben van tmobile overgestapt naar KPN en heb geen service meer sinds 2 dagen. U kunt zich voorstellen dat dit als zakelijke klant niet te doen is. Aangezien ik momenteel niet kan bellen moet ik steeds een andere telefoon lenen, vandaar graag contact via de mail.
Marieke
Goedenavond Marieke,
Ik zie nu pas dit bericht. Ik heb zostraks een reactie gegeven op uw ander bericht.
Hopelijk kunt u inmiddels al lang weer bellen! Ik verneem graag uw reactie.
Ik zie nu pas dit bericht. Ik heb zostraks een reactie gegeven op uw ander bericht.
Hopelijk kunt u inmiddels al lang weer bellen! Ik verneem graag uw reactie.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.