Vraag

Kan mijn rekeningnummer niet zelf wijzigen

  • 3 January 2023
  • 5 reacties
  • 72 keer bekeken

Hallo,

Via MijnKPN ben ik niet in staat om het rekeningnummer te wijzigen voor 2 van onze mobiele abonnementen. De optie wordt me simpelweg niet geboden.

Via 0800-0403 na het maken van de juiste keuzes krijg ik al 2 weken lang de mededeling “wegens een technische storing kunnen wij u niet doorverbinden met de klantenservice”.

Ik hoop dus nu dat een KPN-expert met mij contact zoekt zodat ik alsnog de rekeningnummers kan wijzigen. Help.

Vr.gr.


5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen @TCS Automatisering,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
Het zou inderdaad gewoon mogelijk moeten zijn om via MijnKPN het rekeningnummer te wijzigen. Ik zoek graag uit hoe dit kan en pas natuurlijk de rekeningnummers voor je aan. Staan de abonnementen onder hetzelfde klantnummer? 

Stuur mij anders even een privé bericht met daarin het klantnummer, de betreffende telefoonnummers, het oude en het nieuwe rekeningnummer, dan ga ik aan de slag. 

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag, 

Bedankt voor het privébericht met de gegevens! 
Ik heb zojuist het rekeningnummer en het mailadres voor de facturen in het systeem aangepast. Nu ben ik wel nog benieuwd naar wat je precies in MijnKPN te zien kreeg. 

Als je in de MijnKPN inlogt en dan bij het ‘Mobiel’ tabblad naar ‘meer opties bekijken’ gaat, kun je dan onder ‘Beheer’ naar ‘Pesoons- en betaalgegevens’? Dan krijg je namelijk een overzicht van de betaalgegevens te zien en heb je ook de knop ‘Aanpassen’. 

Beste Rick,

Bedankt voor het aanpassen.

Ik heb je weer een privebericht gestuurd met enkele info en screenshots.

Vriendelijke groet,

Dennis

 

 

 

Ik heb hier te maken met exact hetzelfde probleem. Op de URL https://mijn.kpn.com/classic/#/gegevens, waar ik terecht kom als ik in mijn.kpn.com naar Producten → Mobiel → Persoons- en betalingsgegevens ga, zie ik Bedrijfsgegevens aan de linkerzijde, maar verder niets. Ook geen aanpassen knop. @Rick S. kun je me hiermee helpen?

Bij voorbaat dank,
Anoesj

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen @Anoesj,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Natuurlijk help ik ook jou graag om de gegevens aan te passen. Fijn dat je het klantnummer direct in je forumprofiel hebt gezet. Wil je mij een privé bericht sturen met het huidige rekeningnummer en het nieuwe rekeningnummer? 

Dan pas ik het gelijk voor je aan.   

Reageer