Vraag

Kan simkaart niet activeren

  • 23 November 2018
  • 4 reacties
  • 320 keer bekeken

Ik heb eerder contact met jullie gehad via de chat. Het lukt niet om een nieuwe simkaart op een bestaand zakelijk abonnement te activeren. Ik krijg de melding "Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel uw gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens." De chatmedewerker gaf aan dat hij de kaart handmatig had geactiveerd maar nog steeds "geen service" op de telefoon en dezelfde foutmelding op het activatiescherm.

Inmiddels twee keer de telefonische helpdesk gesproken maar nog steeds geen voortgang. De medewerker gaf aan dat het 'ergens in het proces' was blijven hangen. Maar diezelfde medewerker kon dat proces ook niet versnellen, en dat er maximaal 5 (!) werkdagen voor staan. Terwijl ik de nieuwe simkaart allang hier heb liggen.

Bij een zakelijke abonnement verwacht je begrip dat je zakelijk niet te lang onbereikbaar kunt zijn, maar de medewerker gaf aan er niets aan te kunnen doen. Wie dan wel vraag ik me af 😞

4 reacties

Blijkbaar is de status (onterecht) door iets of iemand op 'suspended' gezet en duurt dit 5 werkdagen om te verhelpen. Zucht. En is er niemand van de klantenservice die dit kan versnellen. Wat heb je aan een klantenservice die de backoffice niet kan bereiken? Ze doen alsof de backoffice een compleet ander bedrijf is. Geef me dan de helpdesk van de backoffice. Zucht. Ik neem trouwens aan dat de facturatie nu ook 'suspended' is. Eigenlijk wil ik het abonnement direct opzeggen maar dat moet telefonisch ... zucht.
Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag @zuchtzuchtzucht,

Ik kan me goed voorstellen dat u hier 3 keer van moet zuchten. Ik ga hier graag mee aan de slag. Hebt u voor mij s.v.p. uw bedrijfsnaam, 06-nummer waar het om gaat, voorletters, achternaam en geboortedatum in een privébericht?
Gegevens verzonden naar Mohammad.
Reputatie 5
Badge +5
Bedankt voor de gegevens, deze heb ik ontvangen.

Ik zie dat ook ik dit niet kan versnellen op dit moment. Mag ik vragen wat de reden is dat u een nieuwe simkaart hebt gekregen en of u nog in het bezig bent van de oude simkaart?

Reageer