Vraag

klacht

  • 31 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 73 keer bekeken

Ik heb een klacht gestuurd op 25-10 en nog niks vernomen. Ik wil mijn abonnement verlengen. Vanuit particulier forum ben ik naar hier doorverwezen. Wanneer hoor ik iets?


3 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Goedemiddag @Brytt, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

 

Het kan soms even duren voordat een klacht opgepakt kan worden. Ik kijk graag voor u wat de status is.

 

Om welk product gaat het precies waar u de klacht over heeft ingediend? En heeft u bij het indienen van de klacht ook nog een referentienummer gekregen?

Hoi Matthew,

 

de standaard ontvangstbevestiging bevat geen referentienummer. Dat is dus blijkbaar standaard zo ingeregeld bij jullie. Een referentie zou wel heel handig en klantvriendelijk zijn zodat jullie berichten van klanten in ieder geval kunnen terugvinden.

 

 

Reputatie 2
Badge +2

Dat is inderdaad niet heel handig als het referentienummer niet meegestuurd word. Heeft u de klacht ingediend via KPN.com of op een andere wijze?

Als u mij in een privébericht de postcode+huisnummer van de locatie stuurt incl. het product waar het over gaat, ga ik voor u op zoek naar de status van de klacht.

Reageer