Vraag

Klacht om zelf toe te passen! (abonnement afgesloten)

  • 4 April 2016
  • 2 reacties
  • 197 keer bekeken

Beste KPN. Vanmorgen deed mijn tel het niet meer. Melding dat ik om administratieve reden afgesloten was!! Ook die van mijn man. Heel vervelend want we hebben een zaak. Na 1e tel gesprek met KPN bleek dat we in januarie een rekening van 4,24 niet voldaan hadden. Dit is erg vreemd want KPN heeft een automatische incasso van ons. We zijn al 30 jaar klant en altijd wordt alles automatisch afgeschreven. Het bedrag was nu opgelopen tot 19,74. Ze hebben ons brieven gestuurd en sms'en zei de mevr. Van KPN aan de lijn. Vreemd want ik heb nooit niets ontvangen. Waarom het bedrag niet automatisch afgeschreven was kon ze me niet zeggen. Of ik snel wilde betalen dan hebben we over 3 a 4 dagen weer telefoon en kosten 33 euro aansluiting per telefoon???? Ik werd beetje boos!! Maar helpt ook niet. Ik snel betaald maar ook nagekeken maar nooit een brief ontvangen en ook geen sms. Weer terug gebeld en die meneer van KPN zei dat de brieven naar een adres in Groningen gestuurd zijn????? Ik ken dit adres niet. Ook hij kon niet helpen verder. Even later toch maar weer KPN gebeld en een mevr aan de lijn. Die zei dat debrieven naar het adres Heuvel te .. Gestuurd waren. Dit is een adres waar we 15 jaar geleden woonde. Het bedrag 4,24 is voor het opsturen van een telefoon. Die telefoon is naar mijn goede adres gestuurd. Waarom de factuur naar het oude. Ook mijn facturen van KPN krijg ik op mijn goede adres.allemaal heel frustrerend. Als wij als bedrijf zo met onze klanten om gaan houden we geen klant over. Nu 4 dagen geen telefoon en een zaak hebbende ??? Zo ga je niet met mensen en goede klanten om......

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste @Miriam, welkom bij het zakelijke forum van KPN. Wat een ontzettende vervelende situatie, zeg. Ik begrijp dat u als klant hier weinig aan heeft kunnen doen en toch afgesloten bent gekomen, niet fijn! :(

Dit had natuurlijk nooit mogen gebeuren. Als u verhuist moeten wij ervoor zorgen dat uw oude adres niet meer naar voren komt. Wanneer dit niet goed wordt gedaan kunnen er (grote) misverstanden ontstaan zoals deze, erg frustrerend. Ik snap dat u er boos om bent, al helemaal als een medewerker u het idee geeft dat u er zelf iets aan had kunnen doen. Naar mijn inzien is dat niet het geval en mag u terecht boos op ons zijn.

Uiteraard moet u zo snel mogelijk weer aangesloten worden en mag u van KPN verwachten dat de extra kosten worden vergoed. Dit kan ik middels een klacht voor u in werking zetten. Hopelijk bent u inmiddels al wel aangesloten?! Ik verneem graag uw reactie zodat ik u kan helpen om snel tot een oplossing te komen.
Reputatie 7
Badge +11
Beste @Miriam, ben je al geholpen met dit probleem? Weet dat u bij mij terecht kunt!

Reageer