Vraag

klantenservice - abonnement opzeggen

  • 17 maart 2015
  • 1 reactie
  • 429 keer bekeken

Ik heb 3-9-2014 een mobiel abonnement opgezegd per brief aan de KPN winkel in Roermond.

Daarna heb ik op 25 februari een klacht ingediend omdat ze rustig doorgaan met afschrijven van het abonnement. In de terugmelding van de klacht staat dat ik binnen enkele dagen wat hoor.

U raad het al, ze gaan nog altijd door met afschrijven en laten niets meer van zich horen. Wie weet hoe je van een abonnement bij KPN afkomt.

Admin: onderwerp aangepast i.v.m. vindbaarheid. 

1 reactie

Beste gmj-geurts, 

Graag heet ik u hartelijk welkom op het Zakelijke Forum van KPN! Een abonnement opzeggen kan op twee manieren. Dit kan via de Telefonische Klantenservice of via dit formulier op de website. Ik vind het vervelend om te lezen dat u nog geen reactie hebt ontvangen op uw klacht, dat is uiteraard niet de bedoeling. Graag wil ik nagaan wat de status van de klacht is. Wilt u mij hiervoor een privébericht toesturen met hierin de naam van de tekenbevoegde, uw 06-nummer, postcode en huisnummer? 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer