Ik heb 3-9-2014 een mobiel abonnement opgezegd per brief aan de KPN winkel in Roermond.
Daarna heb ik op 25 februari een klacht ingediend omdat ze rustig doorgaan met afschrijven van het abonnement. In de terugmelding van de klacht staat dat ik binnen enkele dagen wat hoor.
U raad het al, ze gaan nog altijd door met afschrijven en laten niets meer van zich horen. Wie weet hoe je van een abonnement bij KPN afkomt.
Admin: onderwerp aangepast i.v.m. vindbaarheid.
Beste gmj-geurts,
Graag heet ik u hartelijk welkom op het Zakelijke Forum van KPN! Een abonnement opzeggen kan op twee manieren. Dit kan via de Telefonische Klantenservice of via dit formulier op de website. Ik vind het vervelend om te lezen dat u nog geen reactie hebt ontvangen op uw klacht, dat is uiteraard niet de bedoeling. Graag wil ik nagaan wat de status van de klacht is. Wilt u mij hiervoor een privébericht toesturen met hierin de naam van de tekenbevoegde, uw 06-nummer, postcode en huisnummer?
Met hartelijke groet,
Cindy
Graag heet ik u hartelijk welkom op het Zakelijke Forum van KPN! Een abonnement opzeggen kan op twee manieren. Dit kan via de Telefonische Klantenservice of via dit formulier op de website. Ik vind het vervelend om te lezen dat u nog geen reactie hebt ontvangen op uw klacht, dat is uiteraard niet de bedoeling. Graag wil ik nagaan wat de status van de klacht is. Wilt u mij hiervoor een privébericht toesturen met hierin de naam van de tekenbevoegde, uw 06-nummer, postcode en huisnummer?
Met hartelijke groet,
Cindy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.