klantenservice mobiele

  • 27 januari 2020
  • 4 reacties
  • 73 keer bekeken

Ik ben een zakelijke klant en heb net meer dan 1 uur in de wacht gestaan. Dat is niet normaal. Pas de boodschap want dit  en was geen huur15 minuten of zet meer mensen in. Zo kan je niet als bedrijf omgaan met je klanten.

Ik had een vraag over mijn facturen daar ik volgens mij teveel betaal. Hoe kan ik dit het beste doen?

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Mark! 

Welkom op ‘t zakelijke KPN Forum, ik ben het met je eens - Een wachttijd van een uur is extreem lang en niemand mag wat mij betreft zo’n wachttijd verwachten. Dat gezegd te hebben, je kan je vraag ook via ‘t forum stellen :) 

Verder raad ik wel aan om in je profiel je klantnummer in te vullen zodat KPN kan mee kijken:
https://zakelijkforum.kpn.com/settings/profile

Reputatie 4
Badge +2

@SjorsK Bedankt voor de opzet :wink:

@MarkN Zoals al aangegeven, kan ik u ook middels dit forum verder helpen. Bent u inmiddels al geholpen via de telefonische ingang? Of kan ik alsnog iets voor u betekenen?

Ik ben nniet geholpen via de telefonische ingang,, daar ik het heb opgegeven, ik ging met het gezin eten.

Ik heb mijn profiel aangepast.

Ik heb een vraag over een factuur die ik heb gekregen, die op een ander klantnummer van me staat.

factuurnummer 000001123125051. Ik weet niet waar deze vandaan komt

Hiernaast heb ik een vraag over de factuur die ik krijg. op mijn ingevulde klantnummer

Ik heb mijn mobiel en abonnoment via belsimpel afgesloten. Deze kosten staan anders op de factuur bij KPN.

Bij belsimpel was het totaal bedrag 46 euro per maand, ik betaal nu 53 euro per maand exclusief btw.

Waar komt dat verschil vandaan?

Reputatie 4
Badge +2

Zie uw privéberichten voor verdere info @MarkN :slight_smile:

Reageer