Goedemiddag,
Ik wil graag een nieuwe simkaart bestellen maar dat gaat niet lukken omdat ik mijn klantnummer niet weet..
Ik heb ook geen facturen liggen van jullie en op mijn kpn zakelijk staan ook geen facturen en als je die wil aanvragen heb je een klantnummer nodig!!
Dus als je me daar aan kan helpen graag!!
Beste markjansen,
Natuurlijk helpen wij u graag om uw klantnummer op te zoeken.
Kunt u mij een privébericht sturen met uw naam, bedrijfsnaam, postcode, huisnummer & 06-telefoonnummer? Dan ga ik voor u kijken!
Natuurlijk helpen wij u graag om uw klantnummer op te zoeken.
Kunt u mij een privébericht sturen met uw naam, bedrijfsnaam, postcode, huisnummer & 06-telefoonnummer? Dan ga ik voor u kijken!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.