KPN Compleet

  • 28 September 2017
  • 3 reacties
  • 148 keer bekeken

Nu enige tijd geleden KPN Compleet aangevraagd, echter blijkt op MijnKPN dat de aanvraag nog steeds in behandeling is. De verstreken tijd is nu langer als 7 dagen.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Kan je opnieuw een poging doen voor de aanvraag? Dit lost het probleem 9 van de 10x op.
Nee, die optie heb ik niet. bij MijnKPN staat dat de aanvraag in behandeling is en ik kan er verder niks mee doen.
Reputatie 7
Badge +6
Vervelend om te horen dat het niet is gelukt. Kan je een poging wagen om de aanvraag opnieuw in te dienen via de volgende pagina:
https://campagnes.kpn.com/krijg-meer/kpn-compleet/prive?icid=p=kpn-compleet:krijg-meer:cm:c=compleet

Stel dat dit het probleem niet verhelpt moet een KPN medewerker meekijken, wil je het ons laten weten als het via de bovenstaande link gelukt is?

Reageer