KPN Compleet
Nu enige tijd geleden KPN Compleet aangevraagd, echter blijkt op MijnKPN dat de aanvraag nog steeds in behandeling is. De verstreken tijd is nu langer als 7 dagen.
Kan je opnieuw een poging doen voor de aanvraag? Dit lost het probleem 9 van de 10x op.
Nee, die optie heb ik niet. bij MijnKPN staat dat de aanvraag in behandeling is en ik kan er verder niks mee doen.
Vervelend om te horen dat het niet is gelukt. Kan je een poging wagen om de aanvraag opnieuw in te dienen via de volgende pagina:
https://campagnes.kpn.com/krijg-meer/kpn-compleet/prive?icid=p=kpn-compleet:krijg-meer:cm:c=compleet
Stel dat dit het probleem niet verhelpt moet een KPN medewerker meekijken, wil je het ons laten weten als het via de bovenstaande link gelukt is?
https://campagnes.kpn.com/krijg-meer/kpn-compleet/prive?icid=p=kpn-compleet:krijg-meer:cm:c=compleet
Stel dat dit het probleem niet verhelpt moet een KPN medewerker meekijken, wil je het ons laten weten als het via de bovenstaande link gelukt is?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.