Vraag

KPN compleet niet voor zakelijk maar alleen voor kleinzakelijk?

  • 22 June 2018
  • 3 reacties
  • 1236 keer bekeken

Ik heb zojuist voor de zaak een derde mobiele abonnement afgesloten. Graag willen we gebruik maken van de voordelen van KPN compleet, vooralsnog is dat niet gelukt.

Ik begreep van een telefonische helpdeskmedewerker van KPN dat 2 in februari afgesloten abonnementen zakelijke abonnementen zijn: Om voor KPN compleet in aanmerking te kunnen komen, zouden dat kleinzakelijke abonnementen moeten zijn, maar dat bestond in februari nog niet.

Kan iemand informeren hoe wij met de 3 bestaande abonnementen alsnog de voordelen van KPN Compleet kunnen krijgen? Alvast bedankt voor de aandacht!

3 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag R.T. Welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Is het abonnement wat u zojuist hebt afgesloten een Klein Zakelijk Mobiel abonnement en heeft u ook KPN diensten op uw thuisadres. Dan kunt uw deze producten combineren en profiteren van mooie compleet voordelen.

Het is niet mogelijk om KPN Zakelijk mobiel abonnementen te combineren voor extra voordeel.

Neem voor meer informatie een kijkje op deze pagina
Reputatie 5
Badge +5
Over welk type abonnement wordt er gesproken in de bestelbevestiging?

De verschillen tussen Zakelijk Mobiel en KleinZakelijk Mobiel zitten meer in de aanvullende opties en de hoeveelheid abonnementen die onder 1 account af te sluiten zijn.

Klein Zakelijk mobiel is gericht op kleine ondernemers en ZZP'ers, en ligt dichter bij onze consumenten abonnementen.

Het is niet mogelijk om binnen contract van Zakelijk Mobiel naar Klein Zakelijk Mobiel over te stappen. Ik kan wel voor je nakijken wanneer je huidige contracten aflopen. Stuur mij daarvoor een privébericht met daarin: bedrijfsnaam, klantnummer, en de laatste 4 cijfers van het IBAN.
Bedankt voor de snelle reactie Mark!

Het is sowieso een soort van zakelijk abonnement, want op naam en adres van het bedrijf. Het wordt me in de mail met bestelbevestiging niet duidelijk of het om een zakelijk of kleinzakelijk abonnement is. In de bestelbevestiging wordt wel vermeld dat KPN Compleet voordelen geeft. Zakelijk of kleinzakelijk, al met al staan er nu 3 mobiele abonnementen afgesloten op hetzelfde bedrijfsadres.

Ik zag zojuist op de KPN dat voor het gekozen toestel en abonnement er geen prijsverschil is tussen zakelijk en kleinzakelijk. Als er inderdaad geen prijsverschil is tussen zakelijk en kleinzakelijk, dan snap ik niet waarom het ene abonnement niet en het andere wel KPN compleet heeft. Zie ik iets over het hoofd?

Als het zakelijke abonnement inderdaad geen toegevoegde waarde heeft voor ons bedrijf, dan zet ik bestaande zakelijke abonnementen graag om in kleinzakelijk om zodoende KPN compleet te kunnen gebruiken. Kan dat?

Reageer