Beantwoord

KPN Fon werkt niet met mijn zakelijk abonnement

  • 16 augustus 2017
  • 7 reacties
  • 1045 keer bekeken

Via mijn werkgever heb ik een (zakelijk) 06 nummer.
Nu probeer ik KPN Fon wifi account gegevens te ontvangen.
Ik sms 'wifi aan' naar 1266, maar ontvang op nummer 1200 de melding sorry! operation failed.
De beheerder van telefoons kan mij geen oplossing bieden.
Ik heb geen prive KPN abonnement.
Hoe kan ik toch KPN Fon gaan gebruiken?

Alvast dank voor de moeite

TAH Voss
icon

Beste antwoord door Mohammad 3 oktober 2017, 13:57

Let op! Belangrijk voor Zakelijke klanten:

Aanvragen van een account is tijdelijk niet mogelijk. Op dit moment werkt het aanvragen van een account via SMS naar 1266 niet. Wij werken eraan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag Tah, welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Het kan goed zijn dat u een foutmelding krijgt met zakelijk 06-nummer. Hebt u toevallig thuis ook KPN? Stuur mij in een privébericht uw 06-nummer dan ga ik graven in de instellingen.

Hebt u trouwens al gekeken op: http://k.pn/nCA0Rc?
Reputatie 5
Badge +5
Bedankt voor uw gegevens! 🙂

Uw nummer kan ik nergens terugvinden in onze systemen. Ik denk dat uw nummer geregistreerd staat onder groot zakelijk en daardoor niet in aanmerking komt voor een Fon-ID via de sms route. U zou eventueel bij jullie contactpersoon kunnen navragen hoe u alsnog in aanmerking komt.

Verder zegt u dat u dat via de laptop en tablet wel KPN Fon verbinding te zien is. Kunt u hier dan ook gebruik van maken? Via de tablet zou u bijvoorbeeld ook moeten inloggen met een gebruikersnaam en wachtwoord. Deze zou u net zo goed kunnen gebruiken via de KPN Wifi app op de iPhone. Als de Fon verbinding niet voorkomt in de lijst van uw Wifi-verbindingen, kan dat te maken hebben met het bereik van uw telefoon.
Reputatie 5
Badge +5
U kunt uiteraard te allen tijde gebruik maken van de Premium HotSpot, zie: http://k.pn/yANS8N
Reputatie 5
Badge +5
Let op! Belangrijk voor Zakelijke klanten:

Aanvragen van een account is tijdelijk niet mogelijk. Op dit moment werkt het aanvragen van een account via SMS naar 1266 niet. Wij werken eraan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.
Dit werkt nog steeds niet. Wat moet een zakelijke klant doen om de hotspot werkend te krijgen?
Let op! Belangrijk voor Zakelijke klanten:



Aanvragen van een account is tijdelijk niet mogelijk. Op dit moment werkt het aanvragen van een account via SMS naar 1266 niet. Wij werken eraan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.

Dit werkt nog steeds niet. Wat moet een zakelijke klant doen om de hotspot werkend te krijgen?
Reputatie 3
Badge +1
@Brian N. zou u mij een privébericht kunnen sturen met uw 06 nummer. Dan ga ik er mee aan de slag.

Reageer