Goede Avond,
Ik zit op Het Meerdal van centerparcs en hier is hotspot wifi beschikbaar. Nu kon ik met mn particulier mobiel abonemmet ltijd een berichtje sturen met wifi aan naar 1266, maar dit lukt niet meer. Ik krijg dan een sms terug met operation failed. De helpdesk kon hier niks mee omdqt het een zakelijk abonement betreft dus meld ik me hier en hoop een oplossing te kunne.n krijgen.
Al vast bedankt
Goedenavond @Biering ,
Welkom op het Zakelijk KPN forum! ;)
Wat zonde dat u bij de helpdesk niet verder geholpen kon worden. Goed dat u vervolgens de vraag hier stelt. Hebt u al een account voor KPN Wifi?
Via deze pagina vind u instructies om de app te downloaden en hier in in te loggen. Kunt u met deze instructies inloggen?
Welkom op het Zakelijk KPN forum! ;)
Wat zonde dat u bij de helpdesk niet verder geholpen kon worden. Goed dat u vervolgens de vraag hier stelt. Hebt u al een account voor KPN Wifi?
Via deze pagina vind u instructies om de app te downloaden en hier in in te loggen. Kunt u met deze instructies inloggen?
Hoi Rick,
Bij het aanvragen van de inlog gegevens bij 1266 gaat het fout. Dus ik kan de app wel downloaden maar ik kan niet inloggen om dat ik de gegevens niet krijg maar een melding "operation failed". Ik heb dit vorig jaar wel gewoon zo gedaan maar nu lukt het niet meer.
Bij het aanvragen van de inlog gegevens bij 1266 gaat het fout. Dus ik kan de app wel downloaden maar ik kan niet inloggen om dat ik de gegevens niet krijg maar een melding "operation failed". Ik heb dit vorig jaar wel gewoon zo gedaan maar nu lukt het niet meer.
Goedemorgen,
Ik snap waar het fout gaat. Ik ga intern op onderzoek voor u uit om te achterhalen hoe dit op te lossen. Klopt het dat u vorig jaar nog een particulier abonnement had toen het wel lukte om de inloggegevens op te vragen en in te loggen?
Wilt u mij daarnaast in een privébericht het betreffende mobiele telefoonnummer en het bijbehorende klantnummer sturen?
Ik snap waar het fout gaat. Ik ga intern op onderzoek voor u uit om te achterhalen hoe dit op te lossen. Klopt het dat u vorig jaar nog een particulier abonnement had toen het wel lukte om de inloggegevens op te vragen en in te loggen?
Wilt u mij daarnaast in een privébericht het betreffende mobiele telefoonnummer en het bijbehorende klantnummer sturen?
Goedemorgen.
Ik heb mijn gegevens in een prive bericht gestuurd. Ik heb vorig jaar met zowel particulier als zakelijk nummer kunnen inloggen.
Ik heb mijn gegevens in een prive bericht gestuurd. Ik heb vorig jaar met zowel particulier als zakelijk nummer kunnen inloggen.
Goedemiddag,
Bedankt voor uw privébericht!
Ik heb zojuist op uw bericht gereageerd. Aangezien uw mobiele nummer nu onder een grootzakelijk account valt werkt uw abonnement via een ander platform.
Ik heb begrepen dat het nummer ook in beheer is bij een derde partij (partner van KPN), namelijk Sympac. U kunt ook nog even bij hen informeren naar de mogelijkheden om van Wifi Hotspots gebruik te maken. Het telefoonnummer is 070-3434340.
Bedankt voor uw privébericht!
Ik heb zojuist op uw bericht gereageerd. Aangezien uw mobiele nummer nu onder een grootzakelijk account valt werkt uw abonnement via een ander platform.
Ik heb begrepen dat het nummer ook in beheer is bij een derde partij (partner van KPN), namelijk Sympac. U kunt ook nog even bij hen informeren naar de mogelijkheden om van Wifi Hotspots gebruik te maken. Het telefoonnummer is 070-3434340.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.