Sticky News

KPN klantnummer na Telfort Mobiel migratie

  • 7 februari 2020
  • 2 reacties
  • 552 keer bekeken
KPN klantnummer na Telfort Mobiel migratie
Reputatie 6
Badge +6

Telfort mobiel naar KPN mobiel

De migratie van Telfort Mobiel naar KPN mobiel heeft plaatsgevonden in het weekend van 25 & 26 januari. De mobiele aansluitingen zijn onder dezelfde voorwaarden gemigreerd. U kunt uw telefoon blijven gebruiken zoals u gewend bent. Met behoud van uw 06-nummer, belminuten, sms’jes en MB’s.

U wilt natuurlijk graag uw facturen, gegevens en verbruik inzien. Meldt u daarvoor aan bij MijnKPN. Bij het aanmaken van een MijnKPN account is het zaak om uw mobiele abonnement te koppelen. Dit doet u aan de hand van uw nieuwe KPN klantnummer. 
 

Uw nieuwe KPN klantnummer

Het nieuwe klantnummer staat op de eerste KPN factuur, maar wij kunnen ons goed voorstellen dat u dit al eerder wilt weten om uw product te kunnen koppelen. Middels deze blog leggen we u uit hoe u kunt bepalen wat uw nieuwe KPN klantnummer is geworden.

Allereerst is het belangrijk om te melden dat de KPN klantnummers voor mobiele aansluitingen altijd 11 cijfers hebben. De Telfort klantnummers zijn er in verschillende soorten en maten. Afhankelijk van het format van uw Telfort klantnummer bepaalt u aan de hand van onderstaande tabel wat uw nieuwe klantnummer is bij KPN mobiel.
 


Als het Telfort klantnummer 10 of 11 cijfers heeft zijn er verschillende mogelijkheden. Het advies is daarom om bij deze klantnummers de variaties 203, 204 en 205 te proberen.

Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen op de regel. Mocht u er met bovenstaande tabel niet uitkomen, laat dan onder dit topic een reactie achter. Vul vervolgens uw Telfort klantnummer en het mobiele nummer in bij het aanmaken van uw Zakelijk KPN Forum account. Dan helpen wij u verder en checken we wat uw KPN klantnummer is.


2 reacties

Ik heb een 11 cijferig telfort klantnummer en probeer in de MijnKPN app mn thuis abonnement te koppelen. Daar vragen ze om het 10 cijferig KPN klantnummer.

Hoe kan ik mijn thuis abonnement ook koppelen?

Reputatie 6
Badge +6

Goedemorgen @Royverhees ,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Bedankt voor uw reactie. Als ik het goed begrijp wilt u uw Internet en TV pakket (dat nu nog bij Telfort loopt) aan de MijnKPN omgeving koppelen, toch?

Bovenstaande blog is puur voor de klantnummers van mobiel, aangezien we eind januari deze migratie gedaan hebben. De migratie voor de pakketten met vaste diensten volgt nog. 

Reageer