Vraag

Kpn mobiel WiFi op centerparcs

  • 28 april 2017
  • 17 reacties
  • 622 keer bekeken

[KPN Mastermind] Beste @Beugie / Dennis, in verband met privacygevoelige informatie - telefoonnummer en e-mailadres - heb ik dit bericht gemodereerd. Groet, @BerendDeMeyer

Ik heb via mijn werkgever een zakelijk toestel met data ( beperkt data ) . Nu heb ik verleden WiFi aan gsmst Naar 1266 en toen maakte het toestel contact met kpn hotspots . Nu heb ik een nieuw toestel ontvangen maar nu vraagt de kpn app mijn inlog gegevens . Heb nu alles geprobeerd maar er wordt geen contact gemaakt met WiFi kpn .
Heb ook reeds opnieuw WiFi aan verstuurd maar dan krijg ik 1200 operation failed terug .
Hoe kan ik mijn gegevens herstellen . Onze iT afdeling geeft aan geen tijd te hebben voor dit probleem .
Ze komen er op terug , politiek antwoord.
Ga binnen kort naar centerparcs en daar heb je kpn WiFi als je een abonnement hebt .
Wie jan mij helpen ,
Mijn zakelijk nummer is
06********
Mail adres
****@*****

Dennis beuger

17 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hoi Beugie, welkom op 't forum!

Welke KPN app gebruik je? Bedoel je de KPN Wifi app?

Normaliter kan je het wachtwoord resetten van https://wifi.kpn.com - Helaas is het momenteel niet mogelijk om via de site het wachtwoord te resetten van een KPN-Fon account en moet een KPN medewerker deze actie handmatig uitvoeren.

Je gebruikersnaam voor mobiele abonnementen zijn normaliter:
06nummer@kpn-fon.nl
bedankt voor de reactie , nu maar wachten of er een kpn medewerker dit ook leest . en mogelijk mijn nummer kan ressetten en een nieuw sms kan versturen .
anders maandag maar even bellen met klanten service , zal er dan wel weer op uit draaien dat ze klantnummers etc benodigd hebben ,
en dat is nu net het probleem als je bij een bedrijf werkt met IT die zich bezig houden met hele andere zaken zijn deze gegevens niet voor handen voor een medewerker .
in ider geval bedankt,
dennis
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Beugie,

Indien toch het klantennummer nodig is kan je de eigen organisatie vragen om een ticket intern door te zetten naar KPN, dat is het minste wat ze kunnen doen. Ik ga er echter van uit dat het wachtwoord ook via SMS gestuurd kan worden naar het bijbehorende 06 nummer :)

Indien een KPN medewerker het hier niet kan regelen zonder klantnummer kan ik je verder adviseren hoe je het beste de melding intern kan doorzetten 🙂
Bedankt , tot zover nog niets vernomen van klantenservice .
Maandag maar eerst een iT rapport opstellen en daar nogmaals mijn probleem voor te leggen .
Heb alleen een ww reset nodig voor mijn mobiele nummer .
Is toch lastig dan verwacht .
Mischien heb ik maandag wel een sms van een klanten service . Wie weet :D

Dennis
Reputatie 7
Badge +6
Geduld is een schone zaak, het is op dit moment weekend en dit forum wordt niet 24/7 bemand 🙂
Hoi , inderdaad alleen bereikbaar tijdens kantoor tijden blijkbaar . Bedankt voor je reactie. En mischien inderdaad de melding intern door zetten . Thanks
goedemiddag , klantenservice.
is het mogelijk om een reset te doen via de sms of dient dit echt via allerlei omwegen gedaan te worden.
Reputatie 5
Badge +5
Hi Beugie,

Welkom op het zakelijk forum van KPN! Excuses voor de late reactie!

Lastig dat u uw wachtwoord niet meer weet. Gelukkig is het aanmaken van een nieuw wachtwoord redelijk eenvoudig en ga ik je daarbij helpen :)

Stuur mij even een privé bericht met uw telefoonnummer en dan zorg ik ervoor dat u per sms een nieuw wachtwoord ontvangt.
heb nog even extra info ingewonnen en hebben een KPN EEN Telecom abbonement , vast en mobiel .
mogelijk kan dit wat duidelijkheid geven.

dennis
Reputatie 6
Badge +6
Hi Dennis (Beugie)

Ik ben ook voor u op zoek gegaan, maar nog zonder succes. Het is goed dat u meldt dat het nummer onderdeel is van een KPN EEN pakket. Dit zorgt er namelijk voor dat we niet het reguliere proces hiervoor kunnen volgen. Kunt u mij ook laten weten per wanneer u het KPN EEN heeft en dus per wanneer het mobiele nummer hierin zit?

Verder wil ik graag ook nog wat extra gegevens van dit KPN EEN pakket. Zo kan ik mijn onderzoek vervolgen en op zoek gaan naar de oplossing. Graag ontvang ik van u de volgende gegevens: uw bedrijfsnaam, klantnummer KPN EEN en de postcode en het huisnummer van uw bedrijf,

Middels deze link kunt u mij een privébericht sturen.
Reputatie 6
Badge +6
Hi Dennis,

Bedankt voor het opsturen van de gegevens!
Ik zie dat het KPN EEN pakket in beheer is bij onze collega's van groot zakelijk. Hierdoor kan ik zelf het pakket niet inzien. Ik ga daarom in gesprek met mijn collega's om tot een oplossing te komen.

Nu ben ik nog even benieuwd of het mobiele abonnement ook al in het KPN EEN pakket zat voordat u een nieuw toestel kreeg? Of is het abonnement bij KPN EEN toegevoegd en van daaruit verlengd met een nieuw toestel?
Goedemiddag , wat een gedoe .
Mijn nummer zal later toegevoegd omdat ik eerst voor een andere organisatie werkte . Petrogas heeft mijn nummer overgenomen en naar wat ik begrijp in hun pakket gedaan.
Hopelijk kunnen hun mijn ww ressetten .
Bedankt
Reputatie 6
Badge +6
Goedemorgen Dennis,

Het is inderdaad een lastige situatie!
Ik heb uitgezocht wie de accountmanager voor Petrogas is en hem vervolgens per mail verzocht om hierbij te ondersteunen en te kijken naar een oplossing. Aangezien uw abonnement ook niet inzichtelijk voor mij is heb ik de accountmanager verzocht om contact met u op te nemen.

Natuurlijk blijf ik het ook volgen en blijf ik schakelen met de accountmanager. Ik stuur u voor alle zekerheid ook nog even een privébericht met de contactgegevens van de accountmanager.

Daarnaast heb ik helaas nog geen volledig antwoord gekregen op mijn vragen uit mijn laatste reactie. Wij willen namelijk uitsluiten dat dit probleem niet is ontstaan doordat uw mobiele abonnement is toegevoegd in het KPN EEN pakket van Petrogas. Kunt u daarom laten weten wanneer precies uw abonnement in het pakket van Petrogas is toegevoegd? Is dat twee jaar geleden toen u naar Petrogas ging? En hadden zij op dat moment ook al dat KPN EEN pakket?
Reputatie 7
Badge +6
Vervelend dat het zo lastig gaat.

Ik heb trouwens een stukje advies voor groot-zakelijke klanten in de toekomst: Laat je eigen ICT afdeling een ticket aanmaken bij KPN en een ticketnummer aan je doorgeven. Met dit ticketnummer kan je contact opnemen met de klantenservice (Werkt altijd erg goed 😉 ).

Het telefoon nummer van die klantenservice staat op de portal. 🙂

(Persoonlijk maak ik gewoon zelf die ticket aan 😛 )
je hebt gelijk , dacht even makkelijk een wachtwoord reset maar helaas.
tot heden van kastje naar muur en veel mensen en afdelingen aan de lijn gehad maar geen FON inlog wachtwoord reset .

helaas , geef het toch maar uit handen bij IT

allen bedankt,
Reputatie 7
Badge +6
Beugie, zorg er voor dat de IT een ticket gaat indienen en zorg dat je het ticket nummer en het telefoon nummer krijgt. Dan kan je het namelijk verder zelf met KPN op pakken 🙂
Reputatie 5
Badge +5
@Beugie Jammer dat de accountmanager het probleem niet heeft kunnen oplossen. Ik had je graag willen helpen maar dit ligt helaas boven mijn autorisatieniveau. Het lijkt me inderdaad verstandig om IT een ticket te laten indienen.

Reageer