Beantwoord

kpn pay instellen lukt niet

  • 25 May 2023
  • 5 reacties
  • 159 keer bekeken

Ik krijg de volgende melding: er is mogelijk een betaal probleem met je mobiele account. Neem contact op met provider. 

icon

Beste antwoord door Mark L. 26 May 2023, 16:41

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Goedemiddag @Nevers 

Ik ga de instellingen van je account checken om te zien wat het kan zijn. Daarna kom ik weer even bij je terug. 

Hi Mark,

 

Dank! Ik wacht af.

 

Met vriendelijke groet,

Noah Evers

Reputatie 5
Badge +5

Goedemiddag, ik zie dat voor jouw abonnement deze functie momenteel geblokkeerd/uit staat. Ik kan dit voor je aanpassen, daarvoor heb ik nog wel enkele gegevens nodig ter verificatie. Stuur mijn een privé bericht met je geboortedatum en de laatste 3 cijfers van het gekoppelde IBAN. Dan pas ik het voor je aan.

Reputatie 5
Badge +5

Ik heb de blokkade verwijderd, dus het zou nu moeten lukken. Fijn weekend!

Het is gelukt, dank!

Reageer