Beantwoord

kpn pay instellen lukt niet

  • 25 May 2023
  • 5 reacties
  • 179 keer bekeken

Ik krijg de volgende melding: er is mogelijk een betaal probleem met je mobiele account. Neem contact op met provider. 

icon

Beste antwoord door Mark L. 26 May 2023, 16:41

Bekijk origineel

5 reacties

Het is gelukt, dank!

Reputatie 5
Badge +5

Ik heb de blokkade verwijderd, dus het zou nu moeten lukken. Fijn weekend!

Reputatie 5
Badge +5

Goedemiddag, ik zie dat voor jouw abonnement deze functie momenteel geblokkeerd/uit staat. Ik kan dit voor je aanpassen, daarvoor heb ik nog wel enkele gegevens nodig ter verificatie. Stuur mijn een privé bericht met je geboortedatum en de laatste 3 cijfers van het gekoppelde IBAN. Dan pas ik het voor je aan.

Hi Mark,

 

Dank! Ik wacht af.

 

Met vriendelijke groet,

Noah Evers

Reputatie 5
Badge +5

Goedemiddag @Nevers 

Ik ga de instellingen van je account checken om te zien wat het kan zijn. Daarna kom ik weer even bij je terug. 

Reageer