Vraag

KPN wifi (fon) activeren op een kpn zakelijk abbo werkt niet

  • 15 augustus 2017
  • 5 reacties
  • 291 keer bekeken

Via mijn zakelijk 06 nummer probeer ik kpn fon wifi acount gegevens te ontvangen.

Ik sms 'wifi aan' naar 1266, maar ontvang op nummer 1200 de melding sorry! operation failed.

Dit meerdere malen geprobeerd.

mvg

Guido

5 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen Guido, welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Het kan goed zijn dat u een foutmelding krijgt met zakelijk 06-nummer. Hebt u toevallig thuis ook KPN? Stuur mij in een privébericht uw 06-nummer dan ga ik graven in de instellingen.

Hebt u trouwens al gekeken op: http://k.pn/nCA0Rc?
Reputatie 5
Badge +5
Bedankt voor uw gegevens! 🙂

Uw nummer kan ik nergens terugvinden in onze systemen. Ik denk dat uw nummer geregistreerd staat onder groot zakelijk en daardoor niet in aanmerking komt voor een Fon-ID via de sms route. U zou eventueel bij jullie contactpersoon kunnen navragen hoe u alsnog in aanmerking komt.
dank voor het uitzoeken
Reputatie 5
Badge +5
Tot uw dienst!
Reputatie 5
Badge +5
Je kunt uiteraard te allen tijde gebruik maken van de Premium HotSpot, zie: http://k.pn/yANS8N.

Reageer