Vraag

KVK nummer niet herkend bij bestelling

  • 8 March 2023
  • 1 reactie
  • 98 keer bekeken

Hi,

Ik probeerde net als nieuwe zakelijke klant een telefoon + zakelijk abbonement te bestellen.

Hierbij moest ik mijn KVK nummer invullen, alleen werd deze niet herkend. Ook mijn bedrijfsnaam, XRTN Music werd niet herkend. Mijn eenmanszaak is gewoon te vinden in het handelsregister van de KVK, dus ik begrijp niet waarom het KVK nummer niet herkend wordt. Het bedrijf staat ingeschreven sinds september 2022.

Hierdoor kan ik het product niet bestellen, aangezien ik niet op de gegevens controlen knop kan drukken

 

Mvg.

 

Bas


1 reactie

Reputatie 4
Badge +2

Goedemorgen @XRTN, welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Ik kijk graag met je mee wat ik vanuit hier voor je kan betekenen. Zou je mij in een privébericht het KvK nummer en postcode+huisnummer kunnen sturen? Mocht je ook al andere KPN diensten afnemen ontvang ik hier ook graag het klantnummer van.

Reageer