Vraag

Limiet op databundel

  • 15 March 2018
  • 2 reacties
  • 357 keer bekeken

Wij hebben een aantal zakelijke databundels van 1GB, we willen dat indien het verbruik hierboven komt, dat men geen gebruik meer kan maken van de bundel. Kan dat ingesteld worden?

2 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedenavond Paula, welkom op het Zakelijk KPN Forum,

Als ik u goed begrijp wenst u het zo in te stellen dat er geen data meer gebruikt kan worden zodra de bundel op is.

Ik zoek graag voor u uit of we dit voor de betreffende nummers kunnen instellen. Stuurt u mij een privébericht met de naamcontractant, 06-nummer en de laatste 4-cijfers van het IBAN en ik zoek het voor u uit.
Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen Paula,

Bedankt voor het sturen van het nummer. Ik heb het voor u uitgezocht.

Het is niet mogelijk om het zo in te stellen, dat het data-verbruik automatisch wordt geblokkeerd zodra de bundel op is.

Nadat uw MB-tegoed op is, wordt automatisch uw snelheid verlaagd voor het MB verbruik voor de rest van de maand (64 Kb/s download en 32 Kb/s upload). Dit gebruik is kosteloos. .

Reageer