Maandenlang uitblijven correctie factuur na annulering 2 bestellingen

  • 5 May 2023
  • 3 reacties
  • 48 keer bekeken

Op 6 januari respectievelijk 22 februari 2023 volgen mailbevestigingen terzake annulering Apple Watch. Echter blijft de correctie op factuur terzake de eenmalige bijbetaling van het toestel beide keren uit. Medewerker KPN-store had erop gewezen dat de correctie met de opvolgende factuur zou gebeuren. De klachten op KPN-zakelijk van 10 april 2023 die binnen 5 werkdagen beantwoord zouden worden, blijven evenmin beantwoord. Vervolgens is de klacht via Twitter kenbaar gemaakt, waarop wel relatief snel een doorverwijs antwoord heeft gevolgd. Echter ook de Twitter contact wacht op antwoord van de afdeling. Het wijzen op een klacht bij de ACM mag evenmin baten.

Derhalve het verzoek tot spoedige correctie terzake van 2 toestel betalingen op de factuur. Wel erg lucratief van KPN om zakelijke klanten op deze manier van hun geld te rippen.

 

Update: op woensdag 3 mei 2023 vindt telefonisch contact plaats met kpn zakelijk, ik wordt doorverbonden met 3 verschillende medewerkers, waarvan ik de laatste (Erik) erop had moeten wijzen op de hierboven genoemde situatie en dat ik reeds 3 keer doorverbonden ben geweest. Verder krijg ik te horen dat de terugbetaling binnen 14 dagen al had moeten gebeuren en hij hiervoor niet kon zorgen omdat hij geen inzage heeft in de transacties. Hij zou dit geval naar een collega doorzetten. Specifiek heb ik om een e-mail verzocht van het gesprek en ontvangen.

Conclusie: super slechte service door KPN Zakelijk. Hoe moeilijk kan het zijn om volgens de eigen voorwaarden voor een terugbetaling binnen 14 dagen na annulering te zorgen? En hoezo wordt een dergelijke terugbetaling in twijfel getrokken terwijl er nooit een correctie op de factuur heeft gevolgd? Waar zijn wij mee bezig jongens? Is dit de zakelijke handdruk van KPN? 

 


3 reacties

Goedemorgen @Sniper 

Als eerst natuurlijk welkom op het Zakelijk KPN forum.
Ik kan me goed voorstellen dat je niet blij bent met de situatie, daarom wil ik graag even met je meekijken.
Wanneer je jouw profiel gegevens update met jouw klantnummer en mij hiervan op de hoogte stelt, dan heb ik de mogelijkheid om het betreffende abonnement er bij te pakken. 
Aan de hand daarvan kan ik nakijken wat momenteel de status is en of ik hier een vervolgactie voor kan uitzetten.

Goedemorgen @Sniper 

Als eerst natuurlijk welkom op het Zakelijk KPN forum.
Ik kan me goed voorstellen dat je niet blij bent met de situatie, daarom wil ik graag even met je meekijken.
Wanneer je jouw profiel gegevens update met jouw klantnummer en mij hiervan op de hoogte stelt, dan heb ik de mogelijkheid om het betreffende abonnement er bij te pakken. 
Aan de hand daarvan kan ik nakijken wat momenteel de status is en of ik hier een vervolgactie voor kan uitzetten.

Klantnummer staat er bij!

Goedemorgen @Sniper 

Ik heb de gegevens er bij gepakt en ik zie dat we via Twitter ook al in gesprek zijn met elkaar.

Vanuit ons worden er nog steeds reminders gestuurd naar de afdeling waar het in behandeling is. Helaas is er nog geen update.. Zojuist heb ik ook wederom een reminder gestuurd,

Laten we het gesprek op Twitter aanhouden om met elkaar te blijven communiceren, anders lopen er 2 verschillende communicatie stromen.

Reageer