Beantwoord

Medewerker machtigen

  • 10 May 2018
  • 7 reacties
  • 713 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
Beste KPN of iemand anders,

Ik wil graag een medewerker machtigen om zelf in de winkel een abonnement te verlengen. Hier kan ik echter nergens informatie over vinden, welke informatie deze persoon moet meenemen om dat te mogen.
Graag ontvang ik van u wat hiervoor nodig is, gezien de KPN-website veel te log is deze informatie te kunnen vinden.
icon

Beste antwoord door Rick S. 11 May 2018, 19:12

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Goedenavond @VVCm

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Ik kan mij goed voorstellen dat het gemakkelijker is als u uw medewerker kunt machtigen, zodat hij/zij zelf de verlenging kan doen. In dit geval begrijp ik dat het om een eenmalige machtiging gaat voor een verlenging via de winkel, toch?

Net zoals 2 jaar geleden hebben we nog steeds een formulier waarmee u deze machtiging kunt afgeven. Graag ontvang ik van u een privébericht met een aantal verificatie gegevens, zodat ik u vervolgens het formulier kan sturen. Onderstaande gegevens heb ik van u nodig:

- Het klantnummer van het account/abonnement
- Bedrijfsnaam
- KVK nummer
- Het betreffende mobiele telefoonnummer
- De laatste 4 cijfers van de geregistreerde IBAN rekening
- Voorletters en achternaam van de geregistreerde tekenbevoegde
- Geboortedatum tekenbevoegde (huidige)
- Mailadres
Reputatie 7
Badge +6
Voor zover ik weet is dat niet mogelijk, mag ik vragen waarom je het in de winkel doet in plaats van online? Ik heb zelf via de livechat mijn abonnement verlengt (Werkt prima!). Persoonlijk denk ik dat het ook via het forum kan maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Via chat/website/forum werkt idd prima, dat weet ik. Maar 1 nadeel is dat de telefoon naar kantoor verzonden moet worden ipv naar de medewerker zelf.

Er was 2 jaar geleden nog een formulier voor.
Waarom ik dat wil: dan kan de medewerker zelf zijn telefoon uitzoeken en direct meenemen.
Veel medewerkers zijn beperkt op kantoor, waardoor laten verzenden minder praktisch is.
Badge

Goedenavond,

 

Ik zou graag een machtigingsformulier ontvangen om een zakelijk toestel van mijn vader aan te kunnen nemen. Alle gegevens van de zaak en zijn ID-kaart en bankpas heb ik beschikbaar. 

Ik hoop dat u mij hiermee kan helpen!

Alvast bedankt 

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen @Patricia Kwint,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
De regels omtrent het afgeven van een machtiging zijn inmiddels veranderd, maar ik zoek graag uit wat we kunnen doen. Gaat het in dit geval om een verlenging of een nieuw abonnement? Is de bestelling al geplaatst? Zo ja, wil je het ordernummer dan in het forumprofiel invullen? En op welke bedrijfsnaam staat het?

Badge

Goedemiddag,

 

Ik heb het klantnummer toegevoegd aan mijn profiel. Mijn vader heeft al thuis KPN en nu heeft hij een nieuw abbonement afgesloten zijn zaak. Het staat op naam van Exportmeubelhal.

 

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen Patricia, 

Excuses voor de late reactie! 
Ik heb voor de zekerheid even navraag gedaan, zodat ik zeker weet dat ik je goed informeer. 
Het is op dit moment niet meer mogelijk voor de contractant om een machtiging af te geven, zodat een ander het nieuwe toestel aan kan nemen. Dit kan en mag alleen de contractant zelf zijn. 

Reageer